لحظه ورود پر ابهت اولین رولزرویس کولینان 2025 به ایرانا قیمت نجومی! چقدر لوکس و شیک هستش + ویدئو

انتشار 4 مهر 1403

طوطیا نیوز:به تازگی اولین رولزرویس کولینان 2025 با ظاهری کاملا تغییر کرده وارد بندر عباس شده است.

لحظه ورود پر ابهت اولین رولزرویس کولینان 2025 به ایرانا قیمت نجومی! چقدر لوکس و شیک هستش + ویدئو

به گزارش طوطیا نیوز،اولین رولزرویس کولینان 2025 در ایران در شهر بندر عباس دیده شد. نمای خودرو به کل تغییر کرده است.ایران به تازگی بسیاری از خودرو های روز دنیا را به خود میبیند که جای امیدواری برای واردات بیشتر این خودرو ها دارد.کاربران در تلاش هستند صاحب اصلی این خودروی گران و لوکس را پیدا کنند.

قیمت رولزرویس کالینان 2025:

در حال حاضر قیمت دقیق این شاسی‌بلند انگلیسی مشخص نشده است؛ اما به باور برخی از کارشناسان، رولزرویس کولینان 2025 احتمالاً با قیمت پایه 392 هزار دلار وارد بازار شود و در نسخه‌های فول (نسخه Black Badge) قیمت آن تا 454 هزار دلار هم بالا برود.

14

مشخصات ظاهری رولزرویس کالینان 2025:

این خودرو که با نام رسمی کالینان سری II شناخته می­‌شود، به واسطه طراحی جدید چراغ‌های جلو، امتداد دیلایت LED تا سپر، حذف فرو رفتگی زیر چراغ‌ها و تغییر فرم هواکش‌های پایین سپر، از مدل فعلی متمایز شده است. البته حسگر رادار همچنان در پایین جای پلاک قرار دارد. نورپردازی جلوپنجره هم سایر محصولات رولزرویس و البته برخی مدل‌های جدید ب‌ام‌و را به یاد می‌­آورد.

14

مشخصات فنی رولزرویس کالینان 2025:

پیشرانه 12 سیلندر توئین توربو با حجم 6.75 لیتر رولزرویس کالینان 2025 نیز مورد به روز رسانی قرار گرفته است به نحوی که خروجی آن در نسخه بلک بج به 600 اسب­‌بخار می‌­رسد. تا قبل از سال 2030 و نصب پیشرانه برقی در محصولات این برند، نیروگاه 12 سیلندر به حیات خود ادامه می­‌دهد.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:

نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب