ماجرای عشق شجاعانه‌ی نوه‌ی احمدشاه قاجار به بازیگر خوش‌چهره و مشهور ایرانی/ + عکس همسر قجری خوش‌انرژی داریوش اسدزاده

انتشار 8 مهر 1403

طوطیانیوز: داستان بازیگر شدن داریوش اسدزاده و عشق نواده ی شاه قاجار به او داستان جذابیست که با یک عکس دو نفره از وی و همسر قجری اش تکمیل می شود. البته عشق و وصالی که به طلاق ختم شد.

ماجرای عشق شجاعانه‌ی نوه‌ی احمدشاه قاجار به بازیگر خوش‌چهره و مشهور ایرانی/ + عکس همسر قجری خوش‌انرژی داریوش اسدزاده

به گزارش طوطیا نیوز، داریوش اسدزاده بازیگر معروف و مشهور سینما سال های سختی در زندگی خود داشته و مسیری پر تلاطم را برای رسیدن به جایگاهی که داشت سپری کرده است. در ادامه داستان زندگی این بازیگر را بخوانید.

پدرش یک نظامی سختگیر تهرانی بود و آرزو داشت داریوش هم آموزش نظامی ببینید و صاحب منصب شود. او به شدت پسرش را تشویق به درس خواندن و تحصیل می کرد. داریوش هم سخت درس میخواند تا آخر هفته پدرش بعنوان جایزه وی را با خود به تئاتر ببرد و اینگونه داریوش عاشق هنر شد. او در نوجوانی درست زمانی که عاشق دختر همسایه شده بود ویولن هم میزد. غرورش اما اجازه نداد عشقش را به دختر همسایه ابراز کند و یک روز صدای هلهله و شادی از خانه ی همسایه به او فهماند که عشقش ازدواج کرده و این اواین شکست عشقی بود که اسدزاده در 19 سالگی تجربه کرد. این شکست وی را به ساز زدن و شعر نوشتن سوق داد وقتی پدرش فهمید با خشم سازش را شکست و اشعارش را در اجاق سوزاند.داریوش هم پنهان از چشم پدر وارد هنرستان تئاتر شد و همزمان برای خاطر جمعی پدر به دانشگاه هم رفت و در دانشکده بازرگانی تحصیل کرد. مدتی نگذشت که به رادیو ایران رفت پدرش از زبان اشنایان شنید که پسرش دور از چشمش چه ها که نمی کند همین شد که وی را به جرم مطرب شدن به خانه راه نداد. بعد از یک ماه با وساطتت آشنایان داریوش به خانه بازگشت و با تلاش های پدرش در اداره ی دارایی استخدام شد. داریوش همچنان در کنار کار در دارایی تئاتر کار می کرد و گاهی هم مینوشت و هنوز هم عشق پنهان دختر همسایه در دلش می تپید

تا اینکه یک شب دختری زیبا و ظریف به پشت صحنه آمد و خودش را به داریوش معرفی کرد. باور کردنش سخت بود اما این دختر هما شاهرخی دختر ایراندخت (معشوقه ی محمدرضا شاه درجوانی) و نوه ی احمدشاه قاجار بود. دخترک خیلی بی ریا عشقش را به داریوش ابراز کرد. کاری که داریوش بخاطر غرورش هرگز نکرده بود. داریوش شیفته ی شازده خانوم میشود. هما پاپیش گذاشت و به اسدزاده درخواست ازدواج داد و او درخواست ازدواجش را قبول میکند اما این ازدواج بعداز هفت سال به علت بچه دار نشدن به طلاق منجر میشود. اسدزاده حالا کم کم وارد سینما میشود و چندین فیلم بازی میکند.

.

لازم به ذکر است داریوش اسد زاده پس از شازده خانم قجری با سهیلا غزلی و پس از طلاق از وی با طاهره‌ خاتون میرزایی ازدواج کرد. طاهره زندگی عاشقانه ای را کنار داریوش سپری کرد و وفادارانه در روزهای پایانی در جوار اسدزاده ماند و پرستارش شد.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:

نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب