ماجرای بانمک فال گوش ایستادن نعیمه نظام‌دوست پشت در اتاق هلیا امامی/ آخه جر و بحث کردن‌هاشونم مثل خودشون شیرین و جذابه🤣

انتشار 9 مهر 1403

طوطیا نیوز: سکتنس باحالی از سریال لالایی با نقش آفرینی گوهر خیراندیش، هلیا امامی، نعیمه نظام دوست و سپند امیرسلیمانی را مشاهده بفرمایید.

ماجرای بانمک فال گوش ایستادن نعیمه نظام‌دوست پشت در اتاق هلیا امامی/ آخه جر و بحث کردن‌هاشونم مثل خودشون شیرین و جذابه🤣

به گزارش طوطیا نیوز، مجموعه کمدی خانوادگی لالایی با بازی داریوش فرضیایی و گوهر خیراندیش از فیلیمو منتشر می‌شود. برای آشنایی با داستان و بازیگران سریال لالایی با ما همراه شوید. سریال لالایی به نویسندگی و کارگردانی احمد درویشعلی‌پور، جدیدترین مجموعه اختصاصی فیلیمو است. در این سریال داریوش فرضیایی، گوهر خیراندیش، امیرمحمد متقیان، نعیمه نظام‌دوست و بازیگران مشهوری نقش‌آفرینی می‌کنند.اگر از علاقه‌مندان سریال‌های خانوادگی کمدی ماجراجویی هستید، می‌توانید سریال لالایی را دوشنبه هر هفته ساعت 8 صبح از پلتفرم فیلیمو تماشا کنید.

در سریال لالایی علاوه بر هنرمندانی که ابتدای نوشتار نام بردیم، سعید امیر سلیمانی، کمند امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، هلیا امامی، امیر کربلایی‌زاده، حامد وکیلی، امیر سهیلی، مرضیه صدرایی، ابراهیم شفیعی و نیما قربان‌زاده به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در این ویدیو سکانسی از سریال لالایی را تماشا میفرمایید. سکانسی که نعیمه نظام دوست بعد از اینکه مشخص شد پشت در فال گوش ایستاده بوده بجای عذرخواهی دلیل تراشی کرده شروع به جر و بحث با هلیا امامی میکند که این جر و بحث بانمک لحظات خنده داری را رقم می زند.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب