ماجرای جالب پشت صحنه سکانس جوان شدن زلیخا در سریال "یوسف پیامبر" از زبان الهام حمیدی + ویدئو

انتشار 25 مهر 1403

طوطیا نیوز: الهام حمیدی درباره حضورش در سریال «یوسف پیامبر» و سکانس جوان شدن زلیخا در سریال توضیح داد. او گفت: «همه گریه می کردیم صحنه روحانی بود.

ماجرای جالب پشت صحنه سکانس جوان شدن زلیخا در سریال "یوسف پیامبر" از زبان الهام حمیدی + ویدئو

به گزارش طوطیا نیوز، یوسف پیامبر مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی بر پایهٔ داستان زندگی یوسف مطابق با روایت قرآن و منابع اسلامی، به نویسندگی و کارگردانی فرج‌الله سلحشور است که در 45 قسمت از 7 تیر 1387 تا 11 اردیبهشت 1388 از شبکه یک سیما پخش شد. این مجموعه در سال‌های بعد نیز بارها از شبکه آی فیلم بازپخش شده است. از جمله بازیگران این مجموعه، مصطفی زمانی، کتایون ریاحی، محمود پاک‌نیت، رحیم نوروزی، عباس امیری و جعفر دهقان هستند.

نوشتن فیلم‌نامهٔ یوسف پیامبر بر عهدهٔ سلحشور بود و آن را تا سال 1382 به پایان رساند. ساخت مجموعه در تیر 1382 برای 40 قسمت آغاز شد اما به دلیل عدم تأمین بودجه توسط صدا و سیما، ساخت مجموعه به تعویق انداخته شد و پس از سه ماه، مراحل پیش‌تولید مجموعه در شهرک دفاع مقدس آغاز شد. فیلم‌برداری مجموعه در اردیبهشت 1383 آغاز شد اما به دلیل مشکلات بودجه از ماه مهر چندین بار به تعویق انداخته شد. فیلم‌برداری یوسف پیامبر در فروردین 1386 به پایان رسید.

دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
از سراسر وب