ناراحتی و بغض خشایار راد با شنیدن تیتراژ خاطره انگیز "متهم گریخت" به یاد سیروس گرجستانی + ویدئو

انتشار 21 مهر 1403

طوطیانیوز: ویدئویی از بغض خشایار راد با شنیدن تیتراژ خاطره انگیز "متهم گریخت" به یاد سیروس گرجستانی مشاهده می کنید.

ناراحتی و بغض خشایار راد با شنیدن تیتراژ خاطره انگیز "متهم گریخت" به یاد سیروس گرجستانی + ویدئو

به گزارش طوطیانیوز، خشایار راد (زادهٔ 5 مهر 1330 در تهران)، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. او با مجموعهٔ تلویزیونی جدی نگیرید، کار خود را در تلویزیون، آغاز کرد. وی سال‌هاست ازدواج کرده و دو پسر به‌نام امید و نوید و یک نوه به‌نام اهورا دارد، یکی از پسرها کارشناسی مدیریت صنعتی و دیگری کارشناسی روان‌شناسی بالینی است. وی یکی از طرفداران ورزش فوتبال است، او خود نیز عضو تیم هنرمندان فوتبال است و در مورد تیم موردعلاقه خود می‌گوید: تمام تیم‌ها را دوست دارم و برایم هیچکدام فرقی ندارند. اطرافیان و شاگردانش همیشه از او به عنوان فردی خوشرو و با اخلاق یاد کرده اند.

متهم گریخت یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی رضا عطاران و نویسندگی سعید آقاخانی است که در ماه رمضان سال 1384 از شبکه سه سیما در 26 قسمت پخش شده‌است.

هاشم آقا و خانواده‌اش در شهرستانی نه چندان دور از تهران زندگی ساده‌ای دارند. او در مغازه‌ای اجاره‌ای به تعمیر اگزوز مشغول است. پس از شدت گرفتن بیماری قلبی خود، اعظم، دختر دانشجویش در تهران، به او پیشنهاد می‌دهد که به تهران نقل مکان کنند تا کار راحت‌تری برای امرار معاش انجام دهد. هاشم آقا به ناچار کارش را تعطیل و به همراه خانواده‌اش به تهران نقل مکان می‌کند که پس از آن با مشکلات زیادی رو به رو می‌شود.

دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران