نگاهی به 6 مدل مانتو کتی که نرگس محمدی را در عین سادگی خاص میکند/مانتو های سوزن دوزیش که دیگه محشره +تصاویر

انتشار 24 مهر 1403

طوطیا نیوز:نرگس محمدی، بازیگر مطرح و محبوب ایرانی که با ایفای نقش در سریال «ستایش» به شهرت رسید و اخیرا با حضور در رئالیتی‌شوی جوکر بانوان مورد توجه مخاطبان قرار گرفت، از بازیگران خوش استایل ایرانی به شمار می‌آید.

نگاهی به 6 مدل مانتو کتی که نرگس محمدی را در عین سادگی خاص میکند/مانتو های سوزن دوزیش که دیگه محشره +تصاویر

به گزارش طوطیا نیوز،محمدی به دلیل داشتن اندام پلاس سایز معمولا از لباس‌های ساده استفاده می‌کند و در صورت پوشیدن اوت‌فیت‌های طرح‌دار، دیگر آیتم‌های استایلش را به گونه‌ای تنظیم می‌کند که اندامش جمع و جورتر به نظر برسد. کت‌ها از آیتم‌های مورد علاقه‌ی این بازیگر هستند که در انواع کوتاه و بلند از آن‌ها بهره می‌برد. در ادامه نگاهی داشته‌ایم به تعدادی از کت‌های نرگس محمدی.

کت‌های بلیزر

این بازیگر 39 ساله معمولا در مراسم‌های رسمی با کت‌های بلیزر حاضر می‌شود. این کت‌ها که در انواع ست با شلوار یا تک در استایل نرگس به کار می‌روند، گاه به صورت ساده و گاه با یقه‌ای که رنگی متفاوت از خود کت دارد، دیده می‌شوند.

14

14

14

کت‌های جین

نرگس محمدی در استایل‌های کژوال خود که بسیار هم جوان‌پسندانه و ترندی تدارک دیده می‌شوند، از کت‌های جین استفاده می‌کند. او این کت‌ها را با شلوار جین یا شلوارهای پارچه‌ای به کار می‌برد و در بسیاری از استایل‌های خود در خارج از کشور، این مدل کت‌ها را بر تن داشته‌است.

14

کت‌های سوزندوزی

محمدی بارها نشان داده است که به پارچه‌های سوزندوزی و کارشده علاقه دارد و از مانتوها و کت‌های سوزندوزی بسیار در تدارک تیپ‌هایش بهره برده‌است. نرگس معمولا پارچه‌هایی را انتخاب می‌کند که زمینه آن‌ها مشکی، سفید یا کرم هستند و با گلدوزی‌ها، ملیله‌دوزی‌ها یا آینه‌کاری‌ها تزئین شده‌اند.

14

14

دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
همچنین بخوانید