نگاهی به اتاق کار و استراحت سردار سلیمانی در کرمان، ساده و بدون تجملات/ لباس های نظامی و تسبیحی به یادگار جا ماند+تصاویر

انتشار 22 مهر 1403

طوطیا نیوز:تصاویر دفتر محل کار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در محل لشکر 41 ثارالله کرمان برای نخستین بار منتشر شد.

نگاهی به اتاق کار و استراحت سردار سلیمانی در کرمان، ساده و بدون تجملات/ لباس های نظامی و تسبیحی به یادگار جا ماند+تصاویر

به گزارش طوطیا نیوز، قاسم سلیمانینام پدر حسن متولد 20 اسفند سال 1335 در شهرستان رابُر از توابع استان کرمان در ایل عشایر سلیمانی و فرمانده پیشین سپاه قدس است. او در دوران جنگ ایران و عراق فرمانده لشکر 41 ثارالله و از فرماندهان عملیات‌های والفجر هشت، کربلای چهار و کربلای پنج بود.
قاسم سلیمانی در سال 1379ش از سوی آیت الله خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران، به فرماندهی سپاه قدس منصوب شد. پس از ظهور داعش در عراق و سوریه، سلیمانی به عنوان فرمانده سپاه قدس با حضور در این مناطق و سازماندهی نیرو‌های مردمی، به مبارزه با این گروه پرداخت. وی در سال 1389ش، موفق به أخذ درجه سرلشکری شد. سردار سلیمانی بامداد جمعه 13 دی ماه 1398 به شهادت رسید.

تصاویر محل کار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در محل لشکر 41 ثارالله کرمان برای نخستین بار منتشر شد.ظهر امروز جمعی از خبرنگاران عضو سازمان بسیج رسانه استان کرمان از دفتر محل کار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در محل لشکر 41 ثارالله کرمان در زمانی که فرماندهی این لشکر را بر عهده داشته است بازدید کردند.

تصاویر مربوط به محل کار و اتاق محل استراحت ایشان می‌باشد.شایان ذکر است سردار حاج قاسم سلیمانی از زمان تاسیس لشکر 41 ثارالله در دوران دفاع مقدس تا سال 1376 فرماندهی این لشکر را بر عهده داشته است و پس از آن عهده دار مسئولیت سپاه قدس شد.

14

14

14

141

دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
از سراسر وب
همچنین بخوانید