دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
عکس /

نگاهی به خانه‌ی 15 سلبریتی‌ و افراد مشهوری که هنوز به سن 35 سالگی نرسیده‌اند

سه شنبه، 06 شهریور 1403
طوطیا نیوز: خریدن خانه ای قبل از رسیدن به سی سال، آن هم با پولی که خودت به دست آورده ای، می تواند کاری خاص و شگفت انگیز باشد. در این مطلب به برخی از خانه‌هایی اشاره می‌کنیم، که متعلق به افراد مشهور و سلبریتی‌هایی است که هنوز به سن سی سالگی هم نرسیده اند. ممکن است بعضی از اطلاعاتی که در ادامه می‌خوانید برایتان غیرقابل باور یا حیرت انگیز باشد.

به گزارش طوطیا نیوز، خریدن خانه ای قبل از رسیدن به سی سال، آن هم با پولی که خودت به دست آورده ای، می تواند کاری خاص و شگفت انگیز باشد. به خصوص اگر بدانی که بسیاری از افراد با این سن و سال در آپارتمان های کوچک و نقلی زندگی می کنند یا حتی ممکن است در خوابگاه های دانشجویی روزگار خود را بگذرانند.

در این مطلب به برخی از این خانه ها اشاره می کنیم، که متعلق به افراد مشهور و سلبریتی هایی است که هنوز به سن سی سالگی هم نرسیده اند. ممکن است بعضی از اطلاعاتی که در ادامه می خوانید برایتان غیرقابل باور یا حیرت انگیز باشد.

1- کایلی جنر (27 سال)

کایلی جنر با بیست و هفت سال سن، سومین خانه خودش را در محله هیدن هیلز کالیفرنیا با هزینه 12 میلیون دلاری، در سال گذشته خریداری کرده است. این مبلغ، رکورد خانه قبلی او را که 6 میلیون دلار قیمت داشت و در ژوئن سال 2016 خریداری کرده بود، و همچنین خانه 4.5 میلیون دلاری قبلی اش را شکسته است. البته او خانه دیگری نیز واقع در کالاباساس کالیفرنیا داشته است که در ماه جولای گذشته، با مبلغ 3.15 میلیون دلار به فروش رسانده است.

2- کندال جنر (29 سال)

زمانی که کندال جنر تنها 18 سال سن داشت، یک کاندو درساختمانی بلند، واقع در منطقه وست وود لس آنجلس خریداری کرد. او 1.39 میلیون دلار برای این خانه که دارای دو اتاق خواب است پرداخت کرد و 1.6 میلیون دلار روی آن قیمت گذاری کرد.

3- زین مالیک ( به تازگی 30 ساله شده)

این هنرمند جوان که به تازگی به دوران مجردی بازگشته است، پس از جدایی اش از جیجی حدید، خانه ای 10 میلیون دلاری در منهتن خریداری کرد. پنت هاوس جدید مالیک که در منطقه معروف سوهو در نیویورک واقع شده است، دارای متراژ بنای 334 متر مربع است. این خانه چهار اتاق خواب و یک آشپزخانه کاملا حرفه ای و مجهز مخصوص سرآشپزان دارد.

4- جیجی حدید (29)

جیجی پیش از آنکه زین مالیک پس از جدایی از او، خانه اش را خریداری کند و به محله منهتن نقل مکان کند. آپارتمان خود را در خیابان باوری نیویورک خرید. این خانه دارای پنج اتاق خواب است و در سال 2015 2.45 ملیون دلار قیمت داشت. این خانه به قدری بزرگ است که کمدهایش در ورودی دارند و می توان به آنها داخل شد.

5- مایلی سایروس (32)

این ستاره موسیقی پاپ که در ابتدا به عنوان بازیگر با کمپانی دیسنی همکاری می کرد، در سال 2017 خانه ای جدید با قیمت 5.8 میلیون دلار در فرانکلین ایالت تنسی خریده است. این اولین خانه ای است که سایروس در ایالت محل تولدش خریداری کرده است، اما چند سال پیش املاکی در کالیفرنیا هم خریده بود. خانه جدید او پنج اتاق خواب و 6 سرویس بهداشتی دارد و در زمینی به مساحت تقریبی 33 هکتار واقع شده است.

6- دنیل ردکلیف (34)

ستاره هری پاتر، برای یک آپارتمان دو خواب با مساحت 171 متر مربع که در ساختمان بلند و لوکسی در منطقه سوهو واقع شده است، مبلغ 4.29 میلیون دلار پرداخت کرده است. این ساختمان در سال 2007 بنا شده است. همچنین ردکلیف برای خانه ای در منهتن نیویورک ماهانه 19 هزار دلار پرداخت می کند.

7- استفان کری (35)

در حالی که استفان کری همچنان با تیم گلدن استیت وریرز در لیگ بسکتبال آمریکا یکه تازی می کند و توجه تماشاگران و کارشناسان ورزشی را به خود جلب کرده است، اما اطلاعات اندکی از املاک شخصی او در رسانه ها پخش شده است. تمام اطلاعاتی که از استفان کری در این زمینه داریم، این است که او در سال 2015 خانه ای با قیمت 3.2 میلیون دلار خریده است.

8- د ویکند (34)

این هنرمند در محله هیدن هیلز لس آنجلس، ملکی با ارزش تقریبی 20 میلیون دلار خریداری کرده است. طراحی این خانه به گونه ای است که به نظر می رسد برای مهمانی های بزرگ مناسب باشد. همچنین خانه او یک محوطه بزرگ برای سرگرمی های مختلف دارد که شامل تجهیزات آتش بازی، ایوان های سرپوشیده، و یک اصطبل بزرگ با گنجایش نگهداری از هشت اسب می باشد.

9- ریانا (35)

ریحانا قبل از به دنیا آمدن فرزند دومش به این پنت هاوس 2900 متری نقل مکان کرده .ریحانا از می 2021 تا امروز با نامزدش «ایسپ راکی»رابطه دارد و تا امروز صاحب یک پسر 11 ماهه شدند و به زودی فرزند دوم خودش را به دنیا میاورد، این زوج فعلا نام تنها پسرشان را رسانه ای نکردند. سال قبل نشریه اقتصادی فوربز ریحانا را به عنوان بیست و یکمین زن ثروتمند جهان با دارایی خالص یک میلیارد و چهارصد میلیون دلار معرفی کرد.

10- جنیفر لارنس (35)

جنیفر آخرین فرد مشهوری است که در این خانه، واقع در هیدن هیلز کالیفرنیا ساکن شده است. او خانه خود را به قیمت 6.4 میلیون دلار خریداری کرده است. پیش از جنیفر لارنس، الن هم در همین خانه سکونت داشته است. همچنین جسیکا سیمپسون هم از ساکنین قبلی این خانه بوده است.

11- اشلی داربی (34)

این ستاره سریال های تلویزیونی یک پنت هاوس در شهر واشنگتن دی سی دارد که به بنای یادبود لینکلن، ساختمان کپیتال و محوطه بنای تاریخی جرج واشنگتن مشرف است.

12- لیام همسورث (34)

ستاره مجموعه تلویزیونی «هانگر گیمز»، که در حال حاضر با مایلی سایروس هم در ارتباط است، از سال 2014 در خانه ای با سه اتاق خواب و سه سرویس بهداشتی در مالیبو سکونت دارد، که قیمت آن 6.8 میلیون دلار برآورد شده است.

13- جاستین بیبر(30)

این خواننده که معمولا حاشیه های زیادی با خودش به همراه دارد، و با برند کلوین کلین هم به عنوان مدل همکاری می کند، ساختمانی مسکونی در محله بورلی هیلز دارد. این خانه دارای شش اتاق خواب و هفت سرویس بهداشتی است و با نام «سالاد اسپینر» شناخته می شود. البته جاستین بیبر این خانه را اجاره کرده است و هر ماه مبلغ حیرت آور 59000 دلار را بابت آن پرداخت می کند.

14- ایگی آزالیا (34)

این خواننده سبک رپ که اهل استرالیا است، اخیرا خانه ای را در تارزانای کالیفرنیا به فروش رسانده است که متعلق به او و همسر سابقش بود. این خانه به قیمت 3.25 میلیون دلار به فروش رسید و در حال حاضر به سلنا گومز تعلق دارد.

15- لوسی هیل (35)

لوسی هیل مالک خانه ای معقول و متناسب است که البته خیلی هم کوچک نیست. این خانه دارای چهار اتاق خواب است و در استودیو سیتی کالیفرنیا واقع شده است. او در سال 2014 این ملک را به ارزش 1.7 میلیون دلار خریداری کرده بود.



(ویدئو) سوال و جواب باحال خداداد عزیزی در برنامه سرگیجه / میگه پرچم استقلال همیشه پایینه 😂
(عکس) ظاهرسازی و ریاکاری پهلوی برای تطهیر کردن اقداماتشان/ اینبار اشرف پهلوی در لباس حج خبرساز شد
(ویدیو) اظهارنظر جنجال برانگیز بهاره رهنما: دخترای ایرانی سر و وضعشان مثل نیکول کیدمن است و طرز فکرشان لر
ویدیوی داریوش فرضیایی، عمو پورنگ، از خاطره‌ی حضور پرانرژی گوهر خیراندیش در پشت صحنه‌ی سریال مشترکشون/ پیراهن گلدوزی شده‌ و موقر گوهر خیراندیش چه دلبری میکنه!
(تصاویر) دلبرترین ایده‌ها برای جذاب کردن ماشین‌های دخترونه/ خلاقیت‌های دخترونه که چشماتون رو اکلیلی میکنه😍
(ویدئو) سکانس خنده دار و عالی عقد ساعد سهیلی در فیلم «پول و پارتی» / طعنه به گلزار میزنه یعنی؟! فقط حرکات چشماش عالیه😂😂
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
تبدیل پایان نامه به مقاله
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
مراحل سابمیت مقاله + فرم‌های مورد نیاز
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
استخراج فوری مقاله از پایان‌نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
ترجمه تخصصی کتاب
شبکه مترجمین اشراق
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه