واکنش عالی امیرعلی نبویان به جک بی مزه سپند امیرسلیمانی در سریال "شام ایرانی" + ویدئو / فقط خنده الیکا عبدالرزاقی عشقه😂

انتشار 29 مهر 1403

طوطیا نیوز: در بخشی از برنامه "شام ایرانی" سپند امیرسلیمانی جک بی مزه میگه و واکنش امیرعلی نبویان و خنده های بامزه الیکا عبدالرزاقی را ببینید.

واکنش عالی امیرعلی نبویان به جک بی مزه سپند امیرسلیمانی در سریال "شام ایرانی" + ویدئو / فقط خنده الیکا عبدالرزاقی عشقه😂

به گزارش طوطیا نیوز، سریال شام ایرانی محصول ایران در سال 1403 است که توسط سعید ابوطالب کارگردانی شده. از بازیگرانی که در این سریال درام و خانوادگی به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان پژمان بازغی، امیرعلی نبویان، مجتبی شفیعی، سپند امیرسلیمانی، حسین رفیعی، امیر کربلایی زاده، عبدالله روا، الیکا عبدالرزاقی، مونا کرمی، حدیث میرامینی و کمند امیرسلیمانی را نام برد.

داستان سریال شام ایرانی

شام ایرانی یک مجموعه رئالیتی شوست که مشابه آن با اندکی تفاوت در اغلب کشورها و توسط پلتفرم های بین المللی ساخته و به نمایش در می آید و در همه جای دنیا طرفداران زیادی دارد. در این رئالیتی شو بازیگران و چهره های شناخته شده در حوزه هنر و ورزش و موسیقی و ... در گروه های چهار نفره، دوستانشان را برای شام و دورهمی دوستانه به منزل خود دعوت می کنند. آن ها سعی می کنند در یک شب از میهمانان خود به خوبی پذیرایی کنند و لحظات زیبایی برایشان بسازند. گاهی میزبان سعی می کند ، میهمانانش را با اجرای یک برنامه خاص یا دعوت از میهمان دیگری غافلگیر کند. اما میهمانان در پایان هرشب به میزبان خود بابت شام و پذیرایی امتیاز می دهند. در کنار میهمانان، چند داور بی طرف که اطلاعات نسبی درباره غذاهای ایرانی و پذیرایی و میزبانی دارند هم به هریک از آنها امتیاز می دهند. در پایان چهار شب زیبا، یک نفر به عنوان بهترین میزبان انتخاب می شود.

دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
از سراسر وب
همچنین بخوانید
پربازدیدترین مطالب