واکنش کاملا متفاوت و خودمونی ژیلا صادقی به برگزاری نماز جماعت روز جمعه به امامت مقام معظم رهبری در تهران

انتشار 14 مهر 1403

طوطیا نیوز: ژیلا صادقی، مجری صدا و سیما، با انتشار یک استوری کاملا متفاوت به حضور مقام معظم رهبری در نماز جماعت روز جمعه واکنش نشان داد.

واکنش کاملا متفاوت و خودمونی ژیلا صادقی به برگزاری نماز جماعت روز جمعه به امامت مقام معظم رهبری در تهران

به گزارش طوطیا نیوز، ژیلا صادقی بازیگر و مجری متولد 22 شهریور 1352 در تهران است. اما اصالتا نیارکی (منطقه ای بین رودبار و منجیل در استان گیلان) می باشد. او فرزند دوم خانواده بوده و سه خواهر و یک برادر دارد که مقیم خارج از کشور است و خودش (ژیلا صادقی) پاسپورت کشور آمریکا را دارد. خانم مجری عنوان نموده که در کودکی بسیار آرام بوده و در مورد احساس درونی خودم با خواهرها و برادرم صحبت می کردم و مادرم می گفت قانع ترین بچه اش بودم.

شایعات متعدد در مورد ازدواج ژیلا صادقی و همسران ژیلا صادقی مجری زن معروف ایران وجود دارد اما ژیلا صادقی در سن 43 سالگی و در تاریخ 2 خرداد 1395 با محسن رجبی ازدواج کرد. شغل اول ژیلا صادقی قبل از اجرا و بازیگری، معلمی و تدریس بوده است. او در سال 1370 و اخذ دیپلم، به طور افتخاری در مناطق محروم تدریس نمود و سالهای بعد در مدارس نمونه مردمی مشغول کار معلمی شد.

ژیلا صادقی در صفحه ایینستاگرامی خود فعال بوده و روزانه عکس و فیلم های متعددی از روزمرگی هایش منتشر می کند. در ادامه جدیدترین تصویری که از صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشته است را مشاهده می فرمایید.

.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب