وقتی آدم فضایی ها هم عاشق سریال جومونگ هستن/سکانی بی نظیر و خنده دار از سریال"مسافران"+ویدئو

انتشار 20 مهر 1403

طوطیا نیوز:سکانسی خنده دار از سریال مسافران که آدم فضایی ها هم عاشق سریال جومونگ هستن و تا اون فیلم نبین به ماموریت نمیرن.

وقتی آدم فضایی ها هم عاشق سریال جومونگ هستن/سکانی بی نظیر و خنده دار از سریال"مسافران"+ویدئو

به گزارش طوطیا نیوز،مجموعه تلویزیونی مسافران، داستان موجودات فضایی ای هست که می خواهند زمین را تصرف کنند ولی قبل از آن میخواهند با فرهنگ زمینی ها آشنا شوند. آنها یک زوج و یک دختر و یک ربات انسان نما را به زمین می فرستند و آنها در خانه دو برادر به نامهای فرخ و فرید ساکن میشوند و تظاهر میکنند از سوئد آمده اند. فرید یک نویسنده است و مشکلات بسیار فراوانی دارد. او در ادامه متوجه میشود که آنها فضایی هستند. در هر داستان این سریال در مورد یکی از عادات بد انسانها بحث میشود و در پایان آن داستان بهرام (محقق گروه) گزارش خود را به کنفدراسیون میفرستد

رامبد جوان، سحر دولتشاهی، حسن معجونی، حمید لولایی، نصرالله رادش، شقایق دهقان و پروین قائم‌مقامی از جمله بازیگران این سریال هستند. بر اساس این گزارش، سریال «مسافران»از روز سه‌شنبه 10 مهر هر شب ساعت 19:00 از آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود و بازپخش آن در ساعت 03:00 و 11:00 روز بعد خواهد بود.میتوانید به یاد ایام گذشته پای این سریال زیبا بنشینید.

دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران