نگاهی به وسایل ساده و و باصفا ی بیت رهبری برای پذیرایی از مهمانانش/از فنجان و نعلبکی ها تا شیرینی های مخصوص به سبک خانه های قدیمی+تصاویر

انتشار 25 مهر 1403

طوطیا نیوز:تصاویری از لوازم و وسایل موجود در بیت مقام معظم رهبری را مشاهده میفرمایید که در عین سادگی خاص و متفاوت است.

نگاهی به وسایل ساده و و باصفا ی بیت رهبری برای پذیرایی از مهمانانش/از فنجان و نعلبکی ها تا شیرینی های مخصوص به سبک خانه های قدیمی+تصاویر

به گزارش طوطیا نیوز،بیت رهبری دو خصوصیت بارز دارد! اول هیچ ساختمان نوساز و مرتفعی ندارد. مجموعه‌ی اداری بیت رهبری شامل خانه های قدیمی {یا بهتر بگویم کلنگی} است! خانه‌های قدیمی هم که می‌دانید تا دلتان بخواهد اتاق دارد. کف عمده‌ی اتاق‌ها موکت است. موکت‌ها به غایت ساده‌اند و کاملا پیداست سالهاست زیر پا افتاده‌اند! و خصوصیت دوم؛ علی‌رغم اینکه هیچ وسیله‌ی تزئینی و زینتی در مجموعه‌ی بیت دیده نمی‌شود همه جا تمیز و زیباست. پیچک‌ها، چمن‌کاری‌ها و درختان تنومند، نشان از ذائقه‌ای لطیف و زیباپسند دارد!

دفتر رهبر جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله خامنه ای رهبر ساده زیست ایران که با عنوان بیت رهبری هم شناخته می ‌شود، دفتر کار معظم له نیز می باشد و ایشان تمام جلسات و کارهای مهم روزانه خود را نیز در همین مکان انجام می دهند.اما شاید با مطالعه این ها شما متصور شوید که بیت رهبری عجب جای متجملی است.

اما اینطور نیست، رهبر انتقلاب اسلامی در کمال ساده زیستی با کمترین و ساده ترین امکانات زندگی می کنند و بیت رهبری مجموعه ای است که برای دورهمی ها و جلسات رهبر انقلاب با دانشجویان و بررسی امور مربوط به مواردی که در بالا گفته شد مورد استفاده قرار می گیرد.

0

14

14

14

دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران