ویدیوی متفاوت مریم امیرجلالی برای مرحوم سیروس گرجستانی، آقا هاشم/ ای کاش فیلم بود و حقیقت نداشت🖤

انتشار 1 مهر 1403

طوطیا نیوز: مریم امیرجلالی در صفحه شخصی خود با انتشار ویدیوی کوتاهی دلتنگی عمیقش برای سیروس گرجستانی را به اشتراک گذاشت.

ویدیوی متفاوت مریم امیرجلالی برای مرحوم سیروس گرجستانی، آقا هاشم/ ای کاش فیلم بود و حقیقت نداشت🖤

به گزارش طوطیا نیوز، مریم امیرجلالی متولد 1328 در تهران میباشد. او دارای مدرک فوق دیپلم حسابداری است. آشنایی او با مینا جعفرزاده و بهمن زرین پور باعث شد وارد دنیای هنر شود. امیرجلالی سال 1373 وارد کارهای هنری شده و اولین بار در سریال زیرگنبد کبود به کارگردانی آقای بهمن زرین پور ایفای نقش نمود. شهرت او بیشتر به خاطر بازی در مجموعه های طنز سال های اخیر دهه 80 می باشد. ترش و شیرین ، متهم گریخت و چارخونه از طنزهایی بودند که مریم امیر جلالی به خوبی در انها درخشید و به شهرت فراوانی رسید.

ویدیوی کوتاهی که مشاهده میفرمایید قسمتهایی از سریال متهم گریخت با هنرمندی مریم امیرجلالی و مرحوم سیروس گرجستانی است که مریم امیرجلالی با استوری کردن این ویدیو نوشت؛ " ای کاش فیلم بود و حقیقت نداشت"

.

لازم به ذکر است سیروس گرجستانی متاسفانه پنجشنبه 12 تیر 1399 به‌علت سکته قلبی در بیمارستان لواسانی تهران درگذشت. پیکر او در 14 تیر 1399 در قطعه هنرمندان بهشت زهرا در کنار منوچهر حامدی به خاک سپرده شد.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:

نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب