شرط بازگشت دوباره کریم باقری به پرسپولیس چیست؟

انتشار 11 مهر 1403

طوطیا نیوز:رضا درویش می‌گوید کریم باقری برای بازگشت به پرسپولیس ابراز تمایل کرده است و در حال مذاکره است.

شرط بازگشت دوباره کریم باقری به پرسپولیس چیست؟

به گزارش طوطیا نیوز، باقری در سال 1373 به تیم کشاورز تهران پیوست، در اولین فصل حضور در تیم کشاورز، کریم به تیم ملی دعوت شد. در بازی های مقدماتی جام جهانی 1994 پس از نمایش ضعیف در پست دفاع، وی به خط هافبک منتقل شد و درخشش این بازیکن 21 ساله آغاز شد.

پس از پایان مسابقات مقدماتی جام جهانی 2002، باقری به عنوان گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ السد با این تیم قطری قرارداد بست. در جام باشگاه های عربی او طی 5 بازی 5 گل برای السد به ثمر رساند و به عنوان برترین بازیکن تورنمنت انتخاب شد. در لیگ قطر نیز طی 11 بازی 5 گل به ثمر رساند.

کریم باقری که سال های سال در پرسپولیس حضور داشته و اخیرا نیز عضور کادر فن و برای سال‌های طولانی مربی این تیم بود فصل پیش جایی در کادرفنی پرسپولیس پیدا نکرد.اخیرا نیز گفته اند در حال مذاکره برای بازگشت به تیم هست.کریم باقری پیش از آغاز عصر طلایی پرسپولیس در دهه نود عضو کادرفنی سرخپوشان شد و سال‌های طولانی و متوالی مربی این تیم بود. او که با برانکو، کالدرون و یحیی کار کرده بود، فصل پیش جایی در کادرفنی پرسپولیس پیدا نکرد.

حال در روز‌های اخیر صحبت‌هایی در مورد بازگشت کریم باقری به پرسپولیس مطرح می‌شود و مدیرعامل این باشگاه مذاکره با او را تایید کرد.درویش در مورد حضور کریم باقری در پرسپولیس گفت: ان‌شاءالله داریم صحبت می‌کنیم. ایشان تمایل داشت برگردد و باید با کادرفنی باید صحبت کنیم و قبول کنند ایشان هم ابراز تمایل داشتند و با هم جلسه‌ای را داشتیم.

او در مورد جدایی مهرداد خانبان، آنالیزور تیم گفت: او همکاری می‌کند و قرار است در هفته آینده جلسه داشته باشیم. ایشان در یک سیکل دیگری می‌خواستند کار کنند و آقای سرمربی نظرشان این بود که خانبان فقط آنالیزور باشد و او دوست داشت ارتقا پیدا کند. بعد این بازی حتما نشست می‌گذاریم.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب