تغییر چهره تلخ حامد کمیلی شیطان سریال "اغما" بعد از 16 سال در 42 سالگی + تصاویر

انتشار 1 مهر 1403

طوطیا نیوز:حامد کمیلی بازیگر سریال اغما که در سال 87 از شبکه 2 در ماه مبارک رمضان پخش میشد به تازگی در اکران فیلم جدیدش "آغوش باز" با تغییر چهره زیاد دیده شده است.

تغییر چهره تلخ حامد کمیلی شیطان سریال "اغما" بعد از 16 سال در 42 سالگی + تصاویر

به گزارش طوطیا نیوز،سریال «اغما» به کارگردانی سیروس مقدم که رمضان سال 87 با مضامین معنوی و معرفتی از شبکه یک سیما پخش شد، به صورت فیلم سینمایی رمضان امسال از شبکه چهار سیما راهی آنتن می‌شود.

سریال «اغما» دومین مجموعه نمایشی تلویزیون پس از سریال «او یک فرشته بود» محسوب می‌شود که «شیطان» را در کالبد یک انسان و به عنوان یکی از کارکترهای اصلی قصه به تصویر کشیده است؛ و از آنجا که این ساختار همچنان در آن دوره برای مخاطب جذاب بود، توانست مخاطبان زیادی را جذب کند و تبدیل به گفتمان عمومی جامعه شود.

حامد کمیلی بازیگر نقش الیاس در سریال اغما در تاریخ 14 تیر ماه 1361 متولد شد. در مورد اصالت حامد کمیلی و در پاسخ به سوال حامد کمیلی اصالتاً اهل کجاست باید بگوییم او یکی از بازیگران اصفهانی سینما و تلویزیون ایران محسوب می‌شود.

فیلم آغوش باز به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه‌ کنندگی علی سرتیپی می باشد که مراسم اکران آن با حضور حامد کمیلی، گلاره عباسی، محسن کیایی، احترام برومند، شبنم گودرزی ، حسن معجونی و بهروز شعیبی برگزار شده است.

14

14

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:

نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب