تغییر چهره ی ستاره اسکندی "ناهید" سریال ماجراهای خانه شماره 13 بعد از 28 سال/سریال خاطره انگیزه دهه 70 ها،یادش بخیر+عکس

انتشار 23 مهر 1403

طوطیا نیوز:تصاویری از تغییر چهره ستاره اسکندی "ناهید"سریال ماجراهای خانه شماره 13 که در سال 1375 از شبکه در سیمای خانواده پخش میشد را مشاهده میکنید.

تغییر چهره ی ستاره اسکندی "ناهید" سریال ماجراهای خانه شماره 13 بعد از 28 سال/سریال خاطره انگیزه دهه 70 ها،یادش بخیر+عکس

به گزارش طوطیا نیوز، موضوع این مجموعه تلویزیونی، حول وحوشِ خانوادهٔ «آقای امراللهی» است که در خانهٔ شماره 1+12 زندگی می‌کنند.این مجموعه ظهرها در برنامه سیمای خانواده پخش می شد.

بازیگران این سریال به شرح زیر است :اسماعیل داورفر - صفیه حلی - محبوبه بیات - کیوان محمود نژاد - ستاره اسکندری - لیلا حسین زاده - فرشاد رمضانی - بابک شکارچی

ستاره اسکندری را در نمایی از سریال «خانه شماره 13» ساخته اسماعیل میهن دوست می بینید. مجموعه ای که در دهه 70 در قالب برنامه سیمای خانواده، ظهرها از شبکه یک سیما پخش می شد. اسکندری در آن مقطع بازیگر چندان شناخته شده ای نبود.

ستاره اسکندری در 25 خرداد سال 1353 در تربت حیدریه متولد شد. ستاره اسکندری سن و سالی نزدیک به خواهرش لاله داشته و تقریبا 1 سال و چند ماه از او بزرگتر است. همانطور که اغلب شما می دانید، او دو خواهر هنرمند به نام های لاله اسکندری (بازیگر) و سارا اسکندری (چهره پرداز) دارد. ستاره همچنین برادرزاده عبدالحسین اسکندری گوینده و مجری رادیو و تلویزیون است

1

14

14

دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب