تصاویری از تغییر چهره بازیگر کودک فیلم سفر جادویی بعد از 34 سال

انتشار 11 مهر 1403

طوطیا نیوز: سعید شیخ زاده، دوبلور، مجری تلویزیونی و مدیر دوبلاز متولد 27 آذرماه 1357 در تهران است. آغاز کار وی در سینما از سال 1368 در دوران کودکی با فیلم «مرگ پلنگ» به کارگردانی «فریبرز صالح» بود و پس از آن در حرفهٔ دوبله نیز مشغول به کار شد. او به عنوان مجری در برنامه‌های مختلف تلویزیونی حضور داشته‌است.

تصاویری از تغییر چهره بازیگر کودک فیلم سفر جادویی بعد از 34 سال

به گزارش طوطیا نیوز، سعید شیخ زاده، متولد سال 1357 در تهران است. این بازیگر در سال 1397 تندیس طلایی پنجمین جشنوارهٔ تلویزیونی جام جم را در بخش بهترین مدیر دوبلاژ و صداپیشه کسب کرد. برادر وی وحید شیخ‌زاده نیز بازیگر است. او دوبلور ثابت تام هالند بازیگر مشهور و جوان انگلیسی است. ایشان همچنین در بازی فوتبالیا که ساخته تیم بازی سازی گلیم گیمز است در نقش فرهاد فوتبالیست صداپیشگی کرده است.

فیلم سینمایی «سفر جادویی» ساخته ابوالحسن داوودی که در سال 69 اکران شده است. در این فیلم به نوعی به نقد روابط والدین و فرزندان پرداخته می شود.فیلمی که در همان سال های ابتدایی اکران فضایی جدید را برای مخاطبان کودکش به تصویر کشیده بود. سفر جادویی به کارگردانی ابوالحسن داوودی و تهیه کنندگی علی محمد سعد الدین در سال 69 در سینماها به اکران درآمد.

سعید شیخ زاده

سعید شیخ زاده

سعید شیخ زاده

سعید شیخ زاده

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب