دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
اخبار اجتماعی /

تصاویری دیده نشده و متفاوت از گذر عمر علی ضیا، مجری برنامه های نیمروز و فرمول یک

چهارشنبه، 28 شهریور 1403
طوطیا نیوز: تصاویری جذاب از گذر عمر علی ضیا مجری مجری برنامه های نیمروز و فرمول یک را تماشا نمایید.

به گزارش طوطیا نیوز، علی ضیا مجری معروف برنامه‌های تلویزیونی در تاریخ بیست و ششم شهریور ماه سال 1364 در کاشان و در یک خانواده چهار نفره متولد شد. او فرزند آخر خانواده است و یک خواهر بزرگتر از خود به نام شیما دارد. مادر علی ضیا نویسنده و پدرش تاجر بوده که نام مادر علی ضیا شهره احدیث و پدرش سید حسین ضیا گزارش شده است. در حال حاضر اجرای سری پادکست‌های باضیا در خصوص زنان موفق ایرانی را بر عهده دارد. که یک برنامه گفتگو محور بوده و از شبکه اجتماعی یوتیوب منتشر می شود.

علی ضیا علاوه بر اجرا، در زمینه‌های دیگری همچون بازیگری و تهیه‌کنندگی نیز فعالیت داشته است. او همچنین به عنوان یک چهره محبوب، در بسیاری از رویدادهای اجتماعی و خیریه حضور فعال دارد.در ادامه تصاویری از گذر عمر این مجری محبوب را مشاهده نمایید.



(ویدئو) عارضه وحشتناک بوسیدن نوزاد این بچه را دچار اختلال مغزی کرد / هرگز اجازه ندهید کسی نوزادتان را ببوسد
(ویدیو) بمب خنده سکانس رفیق خوری سام درخشانی در سریال خوب بد جلف / سس زده رو پژمان جمشیدی میخاد بخوره میگه ععع هنوز نمردی😂
(تصاویر عجیب ولی واقعی) زیباترین سبک آرایش قبیله‌ی آفریقایی با عناصر طبیعت/ فقط ببینین چه لباس مجلسی‌هایی از برگ و گل طبیعت واسه خودشون تهیه کردن!
(عکس) نگاهی به استایل دکتر مسعود پزشکیان از کاپشن دو رو تا عبای عربی/ ترند شدن استایل شیک رییس جمهور در دنیا
(ویدیو) ماجرای کراش زدن ناهید مسلمی وسط برنامه‌ی "جوکر 2"/ ببین رو کی هم کراش زده! البته که حق داشت واقعا😉
تصویری زیبا از پست جدید الناز شاکردوست کنار پنجره ای قدیمی و نوستالژی چوبی/ فقط رنگ آبی پنجره ها با اون پرده های توری و ویوی سرسبز و نشاط آور
(ویدئو) پست غم انگیز اما خوشحال کننده عمو پورنگ در اینستاگرام!/ برای مادر عمو پورنگ دعا کنید!😢