تصویری لو رفته از پیاده روی محمدباقر قالیباف و نوه اش دست در دست هم+ متن احساسی آقای قالیباف برای نور چشم و فرشته پاکش

انتشار 23 خرداد 1403

طوطیانیوز: در این مطلب تصویری لو رفته از پیاده روی محمدباقر قالیباف و نوه اش دست در دست هم را ببینید.

تصویری لو رفته از پیاده روی محمدباقر قالیباف و نوه اش دست در دست هم+ متن احساسی آقای قالیباف برای نور چشم و فرشته پاکش

به گزارش طوطیانیوز، محمدباقر قالیباف متولد یکم شهریورماه 1340 در قرطبه استان خراسان رضوی، نظامی و سیاستمدار نزدیک به جریان اصولگرا است که از سوابق نظامی او می‌توان به فرماندهی در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی اشاره کرد. او که سوابقی اجرایی دیگری همچون شهردار کلان شهر تهران و ریاست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز را نیز در کارنامه خود دارد، هم اکنون به عنوان رئیس سال اول یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مشغول به فعالیت است.

محمد باقر قالیباف، نخستین فعالیت‌های سیاسی خود را در دوران نوجوانی و با اوج گیری انقلاب اسلامی آغاز کرد و در آن زمان در مشهد، پای سخنرانی‌های آیت الله خامنه‌ای و شیخ علی تهرانی حضور می‌یافت. با پیروزی انقلاب اسلامی و شروع برخی تحرکات در نقاط مختلف کشور همچون کردستان، در 18 سالگی به بسیج پیوست و راهی این مناطق شد، اما به هنگام شروع جنگ تحمیلی به سپاه پاسداران پیوست و به جبهه‌های جنوب غرب اعزام شد. او در سال 1361 فرمانده تیپ امام رضا (ع) و پس از یک سال فرمانده لشکر 5 نصر خراسان شد. قالیباف بعد از پایان جنگ ایران و عراق فرمانده قرارگاه نجف بود و سپس به جانشینی نیروی مقاومت بسیج منصوب شد.اولین حضور اجتماعی محمد باقر قالیباف در سن 16 سالگی و با حضور در سخنرانی های شهید کامیاب، آیت الله خامنه ای، شیخ علی تهرانی، شهید هاشمی نژاد و شهید دیالمه در مساجد بزرگ مشهد از جمله کرامت، امام حسن مجتبی(ع) و موسی الرضا(ع) رقم خورد. یافته های ایشان در این منبرنشینی ها و فضای پر تلاطم آن روزهای انقلاب که با مطالعه کتاب ها و اعلامیه های مختلف همراه بود سمت و سوی فکری ایشان را شکل داد.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس ترجیح داد دست در دست نوه 9 ساله‌اش در راهپیمایی روز دانش آموز شرکت کند.سبک حضور رئیس مجلس در مراسم دیروز متفاوت با دیگر مسئولان بود؛ او با نوه محبوبش به جمع راهپیمایان آمد و دست در دست او شعار داد. در حاشیه این راهپیمایی اقشار مختلف مردم با قالیباف بدون واسطه گفتگو کردند و مسائل و مشکلات خود را با وی در میان گذاشتند.پیشتر رییس مجلس شورای اسلامی با انتشار تصویر نوه‌ خود نوشت: «به سن تکلیف رسیدن یکی از نوه‌های گلم را بهانه‌ای می‌کنم برای تبریک گفتن به تمام دختران و فرشته‌های دوست‌داشتنی ایران که این روزها به سن تکلیف می‌رسند.»

قالیباف

متن احساسی رئیس مجلس برای نوه اش

او خطاب به نوه اش نوشته بود: «نورِ چشمانم، نوهٔ عزیزم؛ وقتی پا به این جهان گذاشتی یعنی خداوند به شما این فرصت را عطا کرده که اشرف مخلوقات باشی و زینت جهان و شما اکنون «فرشته‌ای پاک» هستی که در ابتدای مسیر پرتلاطم این دنیا قرار داری و خداوندِ ما آن قدر شما را عزیز دانسته که باب مسیر افتخار آمیز بندگی را برایت گشوده است.پدربزرگت همیشه دعاگویت است تا توفیق «عبد» بودن را داشته باشی و از این پس نگاه پرمهر و نورِ پروردگار را تا همیشه بر زندگی‌ات جاری و ناظر بدانی. تاج بندگی‌ات مبارک باشد عزیز دلم.»

قالیباف

دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب