تصویری متفاوت و زیبا از عمامه یک طلبه در نماز جمعه دیروز

انتشار 14 مهر 1403

طوطیا نیوز: یک طلبه درهنگام برگزاری نماز جمعه دیروز تهران عمامه خود را باز کرد تا سایه‌بان تعدادی از نمازگزاران در زیر آفتاب باشد

تصویری متفاوت و زیبا از عمامه یک طلبه در نماز جمعه دیروز

به گزارش طوطیا نیوز، مراسم بزرگداشت مجاهد فی سبیل‌الله و سیّد عزیز امت اسلامی، شهید حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله و همراهان ایشان ازجمله سردار شهید نیل‌فروشان از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (جمعه) در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد.این مراسم تا پیش از آغاز خطبه‌های نماز جمعه ادامه داشت و سپس، نماز جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب اقامه گردید. با پایان خطبه‌های نماز جمعه توسط رهبر انقلاب، اقامه نماز آغاز شد. در ادامه تصاویری از آغاز اقامه نماز از سوی رهبر انقلاب را مشاهده می‌کنید.

رهبر معظم انقلاب تحصیل را در چهار سالگی از مکتب‌خانه و با فراگیری قرآن کریم شروع کرد. دوره‌ی دبستان را در نخستین مدرسه‌ی اسلامی مشهد، دارالتعلیم دیانتی، گذراند . در همین ایام، یادگیری قرائت و تجوید قرآن را نزد برخی قاریان قرآن مشهد آغاز کرد. هم‌زمان با تحصیل در کلاس پنجم دبستان، تحصیلات مقدماتی حوزوی را نیز آغاز کرد. شوق وافر او به تحصیلات حوزوی و تشویق والدین سبب شد که وی پس از اتمام دوره‌ی دبستان، وارد دنیای طلبگی شود و تحصیل علوم دینی را در مدرسه‌ی سلیمان‌خان ادامه دهد. وی بخشی از مقدمات را نیز نزد پدر طی کرد. سپس به مدرسه‌ی نواب رفت و دوره‌ی سطح را در آن به پایان برد. هم‌زمان با تحصیلات حوزوی دوره‌ی دبیرستان را تا سال دوم متوسطه ادامه داد.

نماز جمعه

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
همچنین بخوانید
پربازدیدترین مطالب