تصویری نوستالژی و بامزه از سمانه پاکدل با مقنعه کج و لبخندی شیرین از دوران مدرسه

انتشار 4 مهر 1403

طوطیا نیوز: سمانه پاکدل، بازیگر محبوب «دلنوازان»، با انتشار تصویری از دوران دبستان خود در اینستاگرام، به مرور خاطرات شیرین روزهای مدرسه پرداخت. او از معلمان محبوبش، خانم رهبر و مرادی، یاد کرد و آغاز سال تحصیلی را به همه تبریک گفت.

تصویری نوستالژی و بامزه از سمانه پاکدل با مقنعه کج و لبخندی شیرین از دوران مدرسه

به گزارش طوطیا نیوز، سمانه پاکدل بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 26 مهرماه 1366 در اصفهان متولد شد. این بانوی هنرمند در یک خانواده 5 نفری چشم به جهان گشود و آخرین فرزند این خانواده است و یک خواهر و یک برادر بزرگتر از خودش دارد.این بازیگر جوان در خانواده ای تحصیل کرده متولد شد و پدر و مادرش هر دو کارمند بودند و سمانه پاکدل هم در دوران تحصیل جزو دانش آموزان درسخوان بود و تحصیلاتش را در رشته روانشناسی تا مقطع لیسانس ادامه داد.

پاکدل در ادامه پست خود نوشته است:

"امروز اولین روز از ماه مهر و شروع فصل پاییز، ماه تحصیل، تلاش، مشق و مدرسه است... چه شور و حالی دارد این روزهای آغاز مدرسه، روزهایی سراسر دلهره، شوق و اضطراب، روزهای مهر و مدرسه. روزهایی که خیابان‌ها سرخوش از هیجان‌های کودکان است، آغاز سال تحصیلی، آغاز سفر در مسیر دانستن و فهمیدن مبارک."

او با انتشار عکس کلاس اول دبستان خود به خاطره‌بازی پرداخت و از معلمان محبوبش، خانم رهبر و خانم مرادی، قدردانی کرد:

"این من و بهترین معلم روزگار کودکی که من خیلی خیلی به معلم اول و دوم دبستانم وابسته بودم و گریه‌ها کردم براشون که نگم براتون... خانم رهبر و مرادی هر جا هستین سلامت و تندرست باشین. واقعاً معلم خوب، بی‌نظیر همیشه در یاد شما می‌مونه."

پاکدل

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:

نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب