دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
عکس /

(18+) مزرعه خوفناک و وحشتناک مزرعه اجساد/ مکانی ترسناک و البته ارزشمند +عکس

سه شنبه، 22 خرداد 1403
طوطیانیوز: در این مزرعه، اجساد حدود 70 نفر به صورت برهنه روی زمین قرار دارند و در حال پوسیدن هستند.

به گزارش طوطیانیوز، مکان های عجیبی در سراسر جهان وجود دارند. مکان هایی که شاید شبیه به یک کابوس به نظر برسند اما واقعی هستند. یکی از عجیب ترین و ترسناک ترین مکان های روی زمین " مزرعه اجساد " در آمریکاست که به "مزارع فریمن" معروفند.

" مزارع فریمن" یا " مزرعه اجساد" در واقع بخشی از مرکز انسان شناسی پزشکی قانونی دانشگاه ایالتی تگزاس است. مساحت این مزرعه که در حوالی "سان مارکوس" در ایالت تگزاس آمریکا قرار دارد 16 هکتار است. در حال حاضر حدود 70 جسد بصورت برهنه در این مزرعه قرار دارند و در حال پوسیدن هستند.

این اجساد متعلق به افرادی است که داوطلبانه بدن خود را برای پیشرفت علم در اختیار دانشمندان قرار داده اند. این اجساد در سراسر این مزرعه پراکنده شده اند. در حالی که برخی از آنها در زیر آفتاب سوزان قرار دارند، برخی دیگر نیز شرایط متفاوتی قرار داده شده اند. بیشتر این اجساد توسط قفس های فلزی نیم متری محافظت می شوند. هدف اصلی دانشمندان و دانشجویان فارغ التحصیل در این مرکز علمی تحقیقات بیشتر بر روی مراحل مختلف تجزیه بدن انسان است.

در علم انسان شناسی، 4 دقیقه پس از مرگ تجزیه بدن انسان شروع می‌شود و 4 مرحله را دنبال می‌کند: اتولیز، نفخ، پوسیدگی فعال و اسکلت سازی!

‌‌‌‌⚰️: مرحله اول اتولیز یا خود هضم، این مرحله بلافاصله پس از مرگ شروع می‌شود. به محض توقف گردش خون و تنفس، بدن راهی برای دریافت اکسیژن یا مواد زائد ندارد. دی اکسید کربن اضافی باعث ایجاد یک محیط اسیدی می‌شود و غشاها آنزیم‌هایی را آزاد می‌کنند که شروع به خوردن سلول‌های بدن از داخل به بیرون می‌کنند. این باعث سفت شدن عضلات و ظاهر شدن تاول‌های کوچک پر از مایع غنی بر روی سطح پوست و اندام‌های داخلی می‌شود و لایه‌های پوست شل می‌شوند‌.

‌‌‌💨: مرحله دوم نفخ است. آنزیم‌های نشست شده از مرحله اول شروع به تولید گازهای زیادی می‌کند و به دلیل این گازها بدن انسان دوبرابر شده و ظاهری پف کرده به بدن می‌دهد! ترکیبات حاوی گوگرد باکتری آزاد می‌کنند و باعث تغییر رنگ پوست می‌شوند. میکروارگانیسم‌ها و باکتری‌ها بوی بسیار نامطبوعی تولید می‌کنند.

‌‌‌☠️: مرحله سوم، پوسیدگی فعال. مایعات آزاد شده از طریق روزنه‌های بدن نشان دهنده آغاز پوسیدگی فعال است. اندام‌. ماهیچه‌ها و پوست مایع می‌شوند و وقتی تمام اجزای نرم بدن تجزیه می‌شوند مو، استخوان، غضروف و سایر باقی می‌مانند.

‌‌‌💀: مرحله آخر، اسکلت سازی. از آنجایی که اسکلت بر اساس از بین رفتن اجزای آلی (کلاژن) و غیر آلی دارای سرعت تجزیه است؛ هیچ چارچوب زمانی مشخصی برای اسکلت شدن وجود ندارد.

‌‌‌‌⏳: 24 تا 72 ساعت پس از مرگ اندام‌های داخلی تجزیه می‌شود. 3-5 روز پس از مرگ نفخ شروع می‌شود و کف حاوی خون از دهان و بینی خارج می‌شود. 8 تا 10 روز پس از مرگ با تجزیه خون و تجمع گاز بدن از سبز تبدیل به قرمز رنگ می‌شود. پس از 7 روز ناخن‌ها و دندان‌ها می‌افتند. 1 ماه پس از مرگ، بدن شروع به مایع شدن می‌کند.



اشکهای رونالدو با شنیدن حرفهای پدرش در آخرین ویدیو باقیمانده از وی قبل از مرگ/ وقتی رونالدو برای اولین بار حرفهایی که دوست داشته از پدرش بشنوه رو شنید😭
(ویدیو) خنده دارترین دعوای زن و شوهری در بین تمام سریال های مهران مدیری🤣/ بترکون ترین سکانس سریال "دراکولا"/ فقط و فقط نگاه های سیما تیرانداز به محمد بحرانی🤣
(ویدیو) ساده ترین روش پخت آش نذری به سبک صبا راد، مجری سابق صدا وسیما، در ترکیه/ چه آشپزخونه شیک و خوشگلی!
فیلم+ حمله و دستبرد باور نکردنی وحشتناک خرس به آشپزخانه یک رستوران/ خیلی شیک غذاشو سفارش داد، حمله کرد، گرفت و رفت
(ویدئو) موش بازی نیما شعبان نژاد در "جوکر2" همه رو از خنده روده بر کرد/یک چالش و دوتا کارت قرمز🤣
(ویدئو) سوال و جواب های خنده دار حامد آهنگی و امیرعباس گلاب در جدیدترین قسمت "شب آهنگی"/ دیدین حامد چه آرزویی رو هم لو داد🤣
(ویدیو) عاشقانه منحصربفرد بیرانوند برای همسرش، کنار استخر ویلای لاکچریشان در زیر باران
جدیدترین تصاویر الناز شاکردوست در خانه ای با دکوراسیون مدرن و چوبی، به مناسبت تولد 40 سالگی اش
(فیلم) آوازخوانی غیرمجاز کیانوش گرامی روی آنتن زنده بمناسبت عید غدیر/ یهو یادش اومد پشیمان شد از خواندنش و عوض کرد😂
(عکس) عاشقانه پدر و دختری پژمان بازغی و دخترش، نفس بازغی، به مناسبت تولدش
فیلم+ صحبت های جنجالی امیریل ارجمند از انتقاد تند به محسن کیایی تا تعریف از شهاب حسینی/ پشیمانی وی از برخوردش با زنده یاد کیومرث پور احمد
راهکار باورنکردنی قبیله آفریقایی برای تنبیه بدکاران/ اگه تو جوامع ماهم این روش استفاده بشه چی میییشه!/ بنظرتون شما میتونستین این تنبیه رو تحمل کنین؟
(ویدئو) تیکه جالب بهرنگ علوی به حامد در برنامه "شب آهنگی" / بهرنگ خدایی خیلی باحاله🤣
(عکس) یادی کنیم از شعر سوزناک پاشا رستمی و دورهمی چهره های سرشناس سینما در چهلمین روز وداع ابدی حسام محمودی، هادی سریال "لحظه گرگ و میش"
(تصاویر) لباس عروس باوقار المیرا دهقانی، یاسمن سریال "لحظه گرگ و میش" با دامن پُرچین و مروارید دوزی شده
پارافریز تخصصی متن
ویرایش تخصصی نیتیو
ترجمه تخصصی مقاله
دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی
دارالترجمه رسمی آنلاین
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
مراحل تالیف و چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
سابمیت مقاله چیست؟
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان