دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
عکس /

(عکس) 15 تا از شگفت‌ انگیزترین فرودگاه‌ های دنیا هنگام فرود

چهارشنبه، 10 مرداد 1403
طوطیا نیوز: یکی از جاذبه های مهم سفرهای هوایی دیدن منظره های بکر و جذاب در هنگام بلند شدن یا فرود هواپیماست. فرودگاه هایی در جهان هستند که به واسطه محل قرارگیری و بهره مندی از طبیعت جذابشان، خود به تنهایی جزو جاذبه‌های مهم سفر هستند. با این فرودگاه ها آشنا خواهیم شد.

به گزارش طوطیانیوز،در اینجا 15 مورد از شگفت‌انگیزترین فرودگاه‌های جهان در هنگام فرود آورده شده است:

1. ریو دو ژانیرو (SDU): فرودگاه سانتوس دومنت ریو، با کوه‌های سرسبز در پس‌زمینه و نوار ساحلی شنی و اقیانوس اطلس در پیش‌زمینه، یکی از زیباترین فرودگاه‌های طبیعی جهان را دارد.

2. ماله (VIA): فرودگاه بین‌المللی ولانا در نزدیکی ماله، پایتخت مالدیو، قرار دارد و هنگام فرود، مناظر شگفت‌انگیزی از اقیانوس هند و جزایر مرجانی اطراف آن قابل مشاهده است.

3. ونیز (VCE): از بالا، ونیز مانند ماهی به نظر می‌رسد که با دم خود در دریای آدریاتیک در حال شنا کردن به سمت سرزمین اصلی است. هنگام فرود در فرودگاه مارکو پولو، در شمال شهر، می‌توانید این منظره را ببینید.

4. کیپ‌تاون (CPT): کیپ‌تاون بین دو اقیانوس هند و اطلس قرار دارد و کوه تیبل‌مونتین در پس‌زمینه آن خودنمایی می‌کند. هنگام فرود از سمت شمال غربی، کوه تیبل‌مونتین را می‌توانید بالای ابر‌ها ببینید.

5. سانفرانسیسکو (SFO): ترکیب خط ساحلی و تپه‌های سانفرانسیسکو، مناظر طبیعی خیره‌کننده‌ای را هنگام فرود در فرودگاه بین‌المللی سانفرانسیسکو ایجاد می‌کند. هنگام برخاستن، نشستن در سمت چپ هواپیما معمولاً منظره‌ای از شهر و پل گلدن گیت را ارائه می‌کند.

6. جنوا (GOA): فرودگاه جنوا در ایتالیا در یک شبه‌جزیره از زمین‌های بازیافتی در دریای لیگوریا قرار دارد. هنگام نشستن در سمت راست هواپیما، می‌توانید خانه‌های رنگارنگ مرکز شهر جنوا را ببینید که از بالای صخره‌ها پایین می‌آیند و کوه‌ها در پس‌زمینه قرار دارند.

7. لندن هیتроу (LHR): اگرچه فرودگاه هیتроу در خارج از مرکز لندن قرار دارد، اما هنگام فرود از سمت شرق، منظره پانورامایی از پایتخت انگلستان را از سمت راست هواپیما خواهید دید. شما از بالای رودخانه تایمز، پل لندن، کلیسای سنت پل، کاخ باکینگهام و پارک‌های سلطنتی خواهید گذشت.

8. کیگالی (KGL): هنگام فرود در کیگالی، پایتخت رواندا، مناظر سرسبز تپه‌ها و خانه‌ها و جاده‌های خاکی قرمز را خواهید دید که در پس‌زمینه کوه‌های دوردست قرار دارند.

9. نیس (NCE): فرودگاه نیس نیز مانند فرودگاه سانتوس دومونت ریو، بر روی آب ساخته شده است. هنگام نشستن از سمت چپ، خط ساحلی کوت دازور و دریای درخشان مدیترانه را خواهید دید.

10. سائو پائولو (GRU): سائو پائولو بزرگترین شهر پرتغالی‌زبان جهان است و هنگام پرواز شبانه، منظره‌ای خیره‌کننده کهکشانی نور‌های شهر جلوه نمایی می‌کند.

11. اینسبروک (INN): فرودگاه اینسبروک در منطقه تیرول اتریش قرار دارد و توسط کوه‌ها از همه طرف احاطه شده است. هنگام فرود، هواپیما باید از میان کوه‌ها عبور کند که منظره‌ای نفس‌گیر ایجاد می‌کند.

12. کوئینزتاون (ZQN): هنگام فرود در فرودگاه اصلی جزیره جنوبی نیوزیلند، ممکن است به دلیل شرایط آب و هوایی، دید کمی داشته باشید. اما اگر هوا صاف باشد، منظره‌ای خیره‌کننده از کوه‌های آلپ جنوبی و خط ساحلی جزیره جنوبی خواهید داشت.

13. هنگ‌کنگ (HKG): فرودگاه بین‌المللی هنگ‌کنگ بر روی زمین‌های بازیافتی در دریای جنوبی چین ساخته شده است. هنگام فرود، منظره جزایر دریای جنوبی چین را خواهید دید.

14. سانتیاگو، شیلی (SCL): اگر علاقه‌مند به کوه‌های برفی هستید، سانتیاگو مقصد مناسبی است. هنگام فرود در سانتیاگو، مناظر شگفت‌انگیزی از کوه‌های آند، تپه‌های بیابانی و دشت‌ها را خواهید دید.

15. لاس وگاس (LAS): هنگام فرود در لاس وگاس از سمت راست هواپیما به سمت شمال، منظره‌ای خیره‌کننده از نوار مشهور لاس وگاس خواهید داشت. پرواز شبانه منظره‌ای از نور‌های نئون را ارائه می‌کند، در حالی که پرواز روزانه منظره‌ای از بیابان موهاوی را نشان می‌دهد.



(ویدیو) دلایل موفقیت در زندگی امین زندگانی"بازیگر سریال طوبی" و همسرش الیکا عبدالرزاقی"بازیگر جوکر2" در شب آهنگی/ فقط تعجب و شوکه شدن حامد آهنگی
لباس عروس و دسته‌گل استثنایی یک بانوی گیلانی در سال 1317/ باورتون میشه این لباس‌عروس رویایی و دسته‌گل شیک واسه 86 سال پیش باشه؟/ چه جای قشنگی عکس گرفتن!
قاب زیبایی از خانواده 11 نفره ناهید کیانی، دارنده مدال نقره در المپیک 2024، دور میز غذاخوری خانه/ چه تابلوهای انرژی‌بخش و زیبایی!
(عکس) نظری به چیدمان فوق شیک منزل صبا راد و همسرش در ترکیه / دیزاین فوق العاده پذیرایی با پیانو و لوستر شاهانه/ همبرگر شوهرپز خانم مجری، چه کرده مانی رهنما👍
(ویدیو) شوخی خنده بازارایی‌ها با دلایل سرمربی شدن حمید استیلی در پایتخت/ اقای اسپیلی سرمربی تیم پایتخت
(ویدئو) اجرای زنده و زیبای رضا بهرام از خواننده معروف قدیمی / عمرا کسی با این آهنگ خاطره نداشته باشه / ساعت ها میشه با این آهنگ گریه کرد
(ویدئو) انتقاد جالب سوسن پرور در برنامه جوکر 2 بیشترین فحش تو پیجم برای چهره منه / تو جوکر 2 ببینید کی خوشگله؛ دل شکستن هنر نیست
(ویدیو) حرکت باورنکردنی و جالب یک خرس باهوش با حلقه ورزشی/ خرس ورزشکار به ایشون میگن!؟
(ویدئو) بدل خارجی مریلا زارعی هم پیدا شد/ حتی نوع نگاه کردنشون هم عین همه😮
(تصویر) مقایسه پنجه های ترسناک خرس گریزلی و سر انسان که دیدنش شما را شوکه میکند!😯
(ویدئو) ببعی کلاه قرمزی اینبار همه رو سوپرایز کرد!/ آخه با بادمجونم میشه بازی کرد؟😂
(تصاویر) زن که 30 سال خواب به چشمانش نیامده است !
(عکس) نگاهی به تصویر قدیمی از پدر زن مجتبی خامنه ای در کنار رهبر معظم انقلاب در دوران جنگ تحمیلی/ آقای حداد عادل چقدر اینجا جوان هستند
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
تبدیل پایان نامه به مقاله
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
مراحل سابمیت مقاله + فرم‌های مورد نیاز
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
استخراج فوری مقاله از پایان‌نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه