(عکس) استوری طنز بهرنگ علوی به مناسبت روز جهانی دختر/ + ری اکشن عصبانی کاربران همراه با بدوبیراه

انتشار 24 مهر 1403

طوطیا نیوز: بهرنگ علوی، بازیگر سینمایی خجالت نکش 2، در صفحه شخصی خود با انتشار یک عکس طنز، روز دختر را تبریک گفت. ولی همین عکس ری اکشن های مختلفی در پی داشت که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

(عکس) استوری طنز بهرنگ علوی به مناسبت روز جهانی دختر/ + ری اکشن عصبانی کاربران همراه با بدوبیراه

به گزارش طوطیا نیوز، بهرنگ علوی در یکم فروردین ماه 1359 در بیمارستان آزادی تهران به دنیا آمد. وی تک فرزند از یک خانواده سه‌نفره اصالتاً اهل آمل است. پدر او فرهنگی بازنشسته و از مدیران آموزش و پرورش و مادرش از مدیران شرکت مخابرات است. وی مجرد است و دارای مدرک فوق دیپلم نقشه‌کشی با کامپیوتر می‌باشد. همچنین فارغ‌التحصیل بازیگری از اولین دوره فارغ‌التحصیلان مؤسسه فرهنگی - هنری کارنامه است.

او از کودکی بسیار به بازیگری علاقه داشت و بازیگری را از تئاتر مدرسه آغاز کرد. در نوجوانی با یک تئاتر مدرسه‌ای، بهترین بازیگر منطقه 6 آموزش و پرورش و نیز استان تهران شد. پس از آن، در سال 1370 برای تئاتر آدمک چوبی به کارگردانی جهانگیر طاهری به صورت رسمی و حرفه‌ای انتخاب شد و در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفت.

او دیپلم افتخار بازیگری مرد از سی و چهارمین دوره جشنواره تئاتر فجر را برای نمایش زبان اصلی دریافت کرد. او برای بازی در دربند (1391) نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد.

بهرنگ علوی در صفحه اینستاگرام خود فعال بوده اغلب پست و استوری هایی با مضمون طنز منتشر می کند. عکسی که وی در روز جهانی دختر منتشر کرده است با یکسری حاشیه همراه بوده که در زیر مشاهده میکنید.

.

.

.

دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
از سراسر وب
همچنین بخوانید