دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
اخبار اجتماعی /

(عکس) چیدمان سیاه‌و‌سفید خانه‌ی کیسان دیباج، سهراب سریال "از سرنوشت"

یکشنبه، 18 شهریور 1403
طوطیا نیوز: کیسان دیباج در صفحه شخصی خود تصاویری از خانه اش منتشر کرده است، فضای خلوت و اروپایی این خانه مورد استقبال طرفداران جوانش قرار گرفته.

به گزارش طوطیا نیوز، کیسان دیباج متولد 1374 در تهران ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. در یک خانواده 4 نفره به دنیا آمده است و تنها یک خواهر دارد ، ریشه اسم او کیسان عربی دارد ، کیسان بوعمره از القاب مختار ثقفی می باشد. فارغ التحصیل رشته تئاتر می باشد و فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و حالا در جلوی دوربین حضور دارد و خوانندگی هم می کند. بازیگری را بصورت جدی از سال 1395 با گروه تئاتر صحنه شروع کرد.

اولین بار با نمایش تنها راه ممکن به کارگردانی و نویسندگی محمد یعقوبی در بهمن نود و پنج در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر بروی صحنه رفت. آقای دیباج بعد از سال ها تلاش در تئاتر نهایتا توانست زمستان 98 با سریال از سرنوشت در فصل دوم با نقش سهراب جلوی دوربین برود. فارغ التحصیل رشته تئاتر می باشد و فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و حالا در جلوی دوربین حضور دارد و خوانندگی هم می کند.

دیباج گاه گاهی در صفحه اینستاگرامی خود از روزمرگی هایش عکس و فیلم منتشر میکند. در ادامه تصاویری مشاهده میکندید که خود کیسان دیباج از گوشه و کنار خانه ی مدرن و ساده اش منتشر کرده است. تصاویر گویای علاقه ی بازیگر جوان کشورمان به رنگ و سیاه و سفید است.



چالش روزانه‌ی باهوش شو!/ اگر یکی از 4 درصد باهوش جامعه‌ای در 3 ثانیه جواب میدی/ نمای برج از بالا کدومه؟
(تصاویر) 24 ایده‌ی ایرانی‌پسند برای تزیین ظرف میوه در مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه
(ویدئو) باورتان میشود ایران اولین برگزار کننده کنسرت در جهان بوده است؟!/ حقایق زیبا و رمز آلود از آغاز هنری به نام موسیقی!
(ویدئو) شباهت عجیب و خارق العاده صدای موتور خودرو ها به صدای این حیوانات!/ فقط ماشینی که صداش مانند مار بود!😮
آشپزخانه‌ی عروسکی اتاق هانا، دختر بانمک مهران غفوریان/ انگار یه آشپزخونه‌ی واقعیه! ماشالله هانا بانو هم خوب کدبانوگری بلده😍👌
(ویدیو) صحبت های تامل برانگیز شقایق دهقان در برنامه فریدون جیرانی/ دوسال و نیمه جدا شدیم/مهراب همیشه رئیس و مافوق بود و من اطاعت میکردم
(ویدیو) صحبت های جنجالی دکتر مسعود پزشکیان/ میگن به حسابت 60، 70 میلیون تومن می‌ریزیم!
(ویدئو) درد و دل تاثیرگذار سونگ ایل گوک، بازیگر جومونگ در دهه پنجاه سالگی؛ هیچی از زندگی نمیدونم
(ویدئو) کل‌‌کل های احسان علیخانی و ژاله صامتی از عصر جدید تا جوکر / احسان علیخانی بدجوری ضایع شد 😂