دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
ویدئو /

(ویدئو) شباهت عجیب و خارق العاده صدای موتور خودرو ها به صدای این حیوانات!/ فقط ماشینی که صداش مانند مار بود!😮

سه شنبه، 27 شهریور 1403
طوطیا نیوز: در این ویدیو خودروهایی را نشان میدهد که صدای اگزوز و موتورشان به گونه ای شباهت بسیار زیادی به حیوانات دارد. در ادامه مشاهده کنید.

به گزارش طوطیا نیوز، انسان ها همواره با الهام گرفتن از عوامل طبیعی و طبیعت در حال ساخت و طراحی چیز های جدید و محصولات جدید تر هستند. یکی از موضوعاتی که در طراحی ها به آن پرداخته شده است، طراحی خودرو است. اما در این مقاله اصلا بحثی مبنی بر الهام طراحی خارجی این خودرو وجود ندارد بلکه سازندگان خودرو حتی از صدای حیوانات برای صدای موتور خودروی تولیدی خود بهره مند میشوند. در ادامه باطوطیا نیوز همراه باشید.

در ادامه تعدادی از شباهت صدایی موتور های خودرو با حیوانات را مشاهده کنید.

اسب و فورد ماستنگ gt:

شرکت فورد، ماستنگ 2015 را با موتور پایه 3٫7 لیتری 6 سیلندر با توان 300 اسب بخار به بازار معرفی کرد. این خودرو صدای غرش مانندی دارد که بسیار زیاد شبیه به اسبی است که پس از دویدن به نفس نفس میزند.

کوالا و تویوتا سوپرا:

وقتی از خودرو ژاپنی یاد میکنیم غالبا از خودروهای اقتصادی و یا خودروهای اسپورت زیبایش صحبت میکنیم. یکی از خودروهای معروف که اغلب ماشین بازها آنرا انحصارا با راننده معروف ناگاتای سیگاری یاد میکنند سوپرای نسل قدیم است. سوپرا mk5 یک خودروی اسپورت و جی‌تی است که توسط شرکت تویوتا از ابتدای سال 1978 ساخته شده‌است. شباهت صدای موتورش به صدای کوالا واکنش کاربران را برانگیخت!

لمور و دوج چارجر هلکت:

دوج چارجر یک خودرو آمریکایی ساختهٔ کمپانی دوج از گروه کرایسلر است. تاکنون مدل‌های پرشماری از دوج که اغلب بر پایهٔ 3 پلت‌فرم بوده‌اند؛ تحت برند چارجر معرفی شده‌اند. این خودرو بسیار زیاد صدایی شبیه به لمور یا راسوی کوچک دارند.

ببر و فولکس گلفR7:

فولکس گلف R نسل 7 خودرویی بسیار کوچک اما قدرتمند است که با صدای غرشش صدایی شبیه به ببر را تولید میکند.

مار و نیسان جی تی آر R34:

ژاپنی ها باز دوباره با شاهکارشان حضور پیدا کردند. خودروی بسیار قدیمی اما قوی و محبوب میان ماشین بازان نیسان جی تی آر که صدایی شبیه به مار زنگی دارد.

سیاهگوش و دوج چلنجر هلکت:

دوج چلنجر یکی از خودروهای استثنایی در میان هم رده های خود است. موتور بشدت قوی آن صدایی شبیه به حیوان سیاهگوش را میدهد. به گونه ای که این خودرو را منحصر به فرد کرده است.

همواره خودرو سازان با الهام از طبیعت سعی دارند که بهترین هارا به مشتری ها و جهان ارائه دهند که این خودروها نیز در زمان خود و نوع خود یک شاهکار به حساب می آید.



چالش روزانه‌ی باهوش شو!/ اگر یکی از 4 درصد باهوش جامعه‌ای در 3 ثانیه جواب میدی/ نمای برج از بالا کدومه؟
(تصاویر) 24 ایده‌ی ایرانی‌پسند برای تزیین ظرف میوه در مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه
(ویدئو) باورتان میشود ایران اولین برگزار کننده کنسرت در جهان بوده است؟!/ حقایق زیبا و رمز آلود از آغاز هنری به نام موسیقی!
(ویدئو) شباهت عجیب و خارق العاده صدای موتور خودرو ها به صدای این حیوانات!/ فقط ماشینی که صداش مانند مار بود!😮
آشپزخانه‌ی عروسکی اتاق هانا، دختر بانمک مهران غفوریان/ انگار یه آشپزخونه‌ی واقعیه! ماشالله هانا بانو هم خوب کدبانوگری بلده😍👌
(ویدیو) صحبت های تامل برانگیز شقایق دهقان در برنامه فریدون جیرانی/ دوسال و نیمه جدا شدیم/مهراب همیشه رئیس و مافوق بود و من اطاعت میکردم
(ویدیو) صحبت های جنجالی دکتر مسعود پزشکیان/ میگن به حسابت 60، 70 میلیون تومن می‌ریزیم!
(ویدئو) درد و دل تاثیرگذار سونگ ایل گوک، بازیگر جومونگ در دهه پنجاه سالگی؛ هیچی از زندگی نمیدونم
(ویدئو) کل‌‌کل های احسان علیخانی و ژاله صامتی از عصر جدید تا جوکر / احسان علیخانی بدجوری ضایع شد 😂