(عکس) شباهت بسیار زیاد هدی زین‌ العابدین، بازیگر سریال "در انتهای شب"، به خواهرش/ حضور هدی زین العابدین در کنار پدر و خواهر جوانش در اکران سینمایی "عطرآلود"

انتشار 20 خرداد 1403

طوطیا نیوز: هدی زین‌العابدین، بازیگر سریال "در انتهای شب"، به همراه پدر و خواهرش در اکران فیلم «عطرآلود» در پردیس سینمایی زیما حضور یافت.

(عکس) شباهت بسیار زیاد هدی زین‌ العابدین، بازیگر سریال "در انتهای شب"، به خواهرش/ حضور هدی زین العابدین در کنار پدر و خواهر جوانش در اکران  سینمایی "عطرآلود"

به گزارش طوطیا نیوز، هدی زین‌العابدین (زادهٔ 23 خرداد 1368)، هنرپیشه سینما و تلویزیون اهل ایران است. او کار حرفه‌ای خود را از 1390 به صورت رسمی آغاز کرد و با ایفای نقش در سریالِ سقوط یک فرشته (1390) به شهرت دست یافت. زین‌العابدین با بازی در عرق سرد (1396) نامزد سیمرغ نقش مکمل زن از جشنوارهٔ فیلم فجر شد و با بازی در عطرآلود (1401) نامزدی سیمرغ نقش اول زن را به دست آورد. زین‌العابدین فارغ‌التحصیلِ رشتهٔ گرافیک است و در رشتهٔ عکاسی نیز فعالیت دارد.

وی به تازگی در سریال "در انتهای شب" در کنار پارسا پیروزفر به ایفای نقش پرداخته است. در انتهای شب نام یک مجموعهٔ نمایش خانگی ایرانی به کارگردانی آیدا پناهنده است که به تازگی از پلتفرم فیلم‌نت پخش میشود. این مجموعه به‌صورت یک مینی‌سریال 9 قسمتی تهیه شده است.

هدی زین العابدین در کنار پدر و خواهرش- اکران فیلم "عطرآلود"

.

هدی زین العابدین در کنار پدر و خواهرش- اکران مردمی "کرگدن"

.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
2 دیدگاه
  ارسال به دوستان:

نظرات و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده
مهری
3 ماه پیش
خیلی هم عالی
بازدیدکننده
مریم زیدوندی
4 ماه پیش
عاشق استایل و چهره اش هستم خیلی ساده بدون زرق و برق و اصیل و بدون رنگ و روغن هست . مخصوصا اون موهای سفید لابه لایه موهاش جذاب ترش کرده راز جذابیتش ساده بودن و اصیل و طبیعی بودنش هست . همیشه شیک و زیبا .
پربازدیدترین مطالب