دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
اخبار حوادث /

(عکس) ماجرای گروگان گیری آتشین در پالادیوم تهران + جزئیات!

پنجشنبه، 20 اردیبهشت 1403
طوطیانیوز: فرمانده انتظامی تهران بزرگ از وقوع یک گروگانگیری ناکام در مقابل مجتمع تجاری پالادیوم در شمال تهران خبر داد و جزئیات آن را تشریح کرد.

به گزارش طوطیانیوز، فرمانده انتظامی تهران بزرگ از وقوع یک گروگانگیری ناکام در مقابل مجتمع تجاری پالادیوم در شمال تهران خبر داد و جزئیات آن را تشریح کرد.

سردار عباسعلی محمدیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت 17:15 امروز یکی از شهروندان طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران اعلام کرد که با تماس همسرش اطلاع پیدا کرده است که او و دخترش توسط یک نفر به هویت مشخص ربوده شده و رباینده در ازای آزادی آنها درخواست پول و سکه طلا کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع بلافاصله ماموران کلانتری 122 دربند به محل سکونت فرد تماس گیرنده مراجعه و در تحقیقات میدانی اطلاع پیدا کردند که گروگانگیر با تهدید چاقو ، سوار یک دستگاه خودرو شاسی بلند به شماره پلاک انتظامی مشخص شده و همسر و دختر فرد تماس گیرنده با پلیس را گروگان گرفته است. با شناسایی دقیق خودرو، بلافاصله طرح مهار توسط واحدهای عملیاتی سرکلانتری یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ انجام شد و در عرض کمتر از 10 دقیقه ماموران خودروی مذکور را با سه سرنشین در خیابان مقدسی اردبیلی، روبروی مجتمع تجاری پالادیوم مشاهده و شناسایی کردند.

تصویر منتشر شده از فرد گروگانگیر

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اقدامات ماموران برای دستگیری گروگانگیر گفت:‌ فرد گروگانگیر برای تهدید، خود و مادر و دختر ربوده شده را به بنزین آغشته کرده بود، با مشاهده ماموران بلافاصله اقدام به آتش زدن خودرو و سرنشینان داخل خودرو کرد که در همین راستا بلافاصله ماموران در یک عملیات سریع با شلیک گلوله به شیشه خودرو و تخریب آن ، اقدام به مهار و اطفای حریق و هنزمان نجات افراد ربوده شده کردند.

به گفته محمدیان، خوشبختانه افراد به گروگان گرفته شده بدون کوچک‌ترین جراحت و سوختگی آزاد شده و فرد گروگانگیر هم دستگیر شد.

وی درباره انگیزه این اقدام نیز گفت: در همان تحقیقات اولیه، فرد گروگانگیر انگیزه خود شخصی و با هدف انتقام و اخاذی از پدر خانواده اعلام کرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی اظهارکرد: تحقیقات تکمیلی در این خصوص درحال انجام است و اخبار تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.



5 میلیون سکه رایگان دوشنبه 12 تیر ماه/ سه کارت جادویی بازی تلگرامی همستر
عکس دیده نشده از وقتی خاتمی پیروز شد/ یادی بکنیم از خوشحالی پیروزمندانه سیدمحمد خاتمی بعد از اعلام نتایج شمارش آرا در 2 خرداد 1376
(عکس) عاشقانه پدرانه سردار آزمون برای دختر بانمکش، نوا خانم
(ویدئو) آهنگ بسیار زیبا و دلی فرزاد فرخ / صداش یه آرامش خاصی داره
(تصاویر) حال پذیرایی بزرگ و دلباز خانه ستاره سادات قطبی،مجری صدا وسیما، با مبلمان رنگ نود، قالیچه های دستباف و تابلوهای شیک خطاطی/ دیدین یه دیوار خونه رو کردن کتابخونه، خیلی شیکه واقعا!
(ویدئو) پخت یک غذای ساده و جدید آلمانی با بادمجان / اگه عاشق بادومنجانی حتما این غذارو امتحان کن
(ویدئو) تولد 50 سالگی لاکچری کریم باقری/ با حضور هنرمندان و ورزشکاران/ بی عادل هم که نمیشه/ محسن یگانه/محمد خاکپور
قاب عاشقانه و خانوادگی مصطفی امامی، مجری صدا و سیما، در جشن تولد دختر بامزه اش/ریحانه افشار چه سلیقه ای خرج کرده برای دیزاین تولدش
مصاحبه فوتبالی بهرنگ علوی و شباهت خودش و دوستاش به بازیکنای فوتبال/ چه سنگ مومی هم گذاشت واسه دوستاش بخصوص احسان علیخانی
(تصاویر) وحشتناکترین و دردناکترین رسم قبیله آپاتانی هند برای محافظت از زنان زیبا طایفه در مقابل قبایل دیگر/ واقعا باورنکردنیه! مغزم داره سوت میکشه😱
چیدمان ایرانی پسند خانه پاشا رستمی،حامد سریال "لحظه گرگ و میش"، با مبلمانی به رنگ خاص/ میدونستین از نظر طراحان داخلی این یکی از شیکترین رنگها برای مبلمان منزله ؟
ویدیو دیده نشده از بازی فاطمه گودرزی با نوه شیرینش، دایار/ چه مادربزرگ مهربونی، چه قربون صدقه وروجکشم میره توران خانم سریال "لحظه گرگ و میش"
(عکس) خانه منحصربفرد هدیه تهرانی با پنجره های چوبی، آجرهای 3سانتی؛ قالیچه خوشرنگ و گلدونهای سفالی/ وقتی خونش هم مثل خودش خاص و درجه یکه👌
(تصاویر) 12 تا از عجیب ترین حیوانات جهان که به سختی پیدا می شوند/ اونقدر کمیابند که شاید فقط بشه اینجا عکسهاشونو دید و لاغیر
5 میلیون سکه رایگان امروز یکشنبه 10 تیر ماه/ سه کارت جادویی بازی تلگرامی همستر
پارافریز تخصصی متن
ویرایش تخصصی نیتیو
ترجمه تخصصی مقاله
دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی
دارالترجمه رسمی آنلاین
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
مراحل تالیف و چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
سابمیت مقاله چیست؟
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان