دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
اخبار اجتماعی /

(عکس) مقایسه عجیب و جنجالی رشد فالوورهای پیج های اینستاگرام قهرمانان المپیک/ از رشد میلیونی پیج رضا علیپور تا تصمیم مبینا نعمت زاده به ترک فضای مجازی

شنبه، 10 شهریور 1403
طوطیانیوز: کاروان المپیک ایران توانست با 12 مدال توانست به رتبه 21 دست یابد. 12 ورزشکاری که موفق به کسب مدال شدند در فضای مجازی به فنومن تبدیل شدند. در اینجا نگاهی داریم به رشد فالوورهای پیج اینستاگرام این ورزشکاران داریم.

به گزارش طوطیانیوز، این المپیک تغییر اساسی در تعداد دنبال کننده‌ها داشت. در جایگاه اول پرمدالترین کشتی‌گیر تاریخمان حسن آقای یزدانی فاصله معناداری با بقیه دارد.. اما سورپرایز لیست رضا علیپور است که خودش را از اکثر قهرمانان کشتی بالاتر کشیده است. زارع و ساروی در باشگاه چهارصدتاییها هستند و رحمان به آنها نزدیک میشود.

حسن تفتیان و فرزانه فصیحی (دختر باد) نماینده دونده‌ها در باشگاه دویست تاییها و ناهید نیز به تازگی وارد این لیست شده است که البته کم‌لطفی است بانوی رکوردشکن فقط دویست کا دنبال کننده داشته باشد. البته این به خود او هم برمیگردد که در بحبوحه مسابقات برای تمرکز بیشتر، صفحه‌اش را دی‌اکتیو کرد و بسیاری که به دنبال او میگشتند مجبور به دنبال کردن فن‌پیجش شدند. آرین با مدالی که گرفت یونس امامی که المپیک خوبی نداشت را پشت سر گذاشت. لازم به ذکر است بعد از حواشی که برای مبینا نعمت زاده سر خواسته اش از مسئولین ( تحصیل بدون کنکور در رشته پزشکی) پیش آمد وی تصمیم گرفت مدتی از فضای مجازی فاصله بگیرد.



(عکس) از آخرین لذت های تابستانی مینا مختاری،همسر بهرام رادان کنار استخر
ویدیوی دیده نشده از ابراز عشق پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرک و میش" ، به گلاره عباسی با خرد کردن پیاز / نخ دادن به سبک یک دهه شصتی🤣
(ویدئو) دور دور فوق لوکس محمدرضا گلزار با بنز کروک و مشکی در خیابان فرشته تهران!
(ویدئو) میلیاردر‌هایی که بچه‌هاشون از ارث و میراث پدرشون محروم شدند!
(عکس) متن تلخی که حمید گودرزی به مناسبت چهلم مادرش منتشر کرد 🖤
تصاویری زیبا از میوه آرایی شیک و ظروف مدرن مینا مختاری،همسر بهرام رادان/ چه فضای بهشتی و نیمکت خوشرنگ و زیبایی
(ویدئو) استند آپ زیرخاکی و بمب خنده حامد آهنگی؛ میگه ماشالله دور و نزدیک شما فرق نداره😂
ضرب المثل یا شکنجه وحشتناک دوران صفوی؟!/ ماجرای ترسناک ضربالمثل کله ات بوی قرمه سبزی میده که شماراحیرت زده میکند!
(ویدئو) شعبده بازی های دهه شصتی اینبار در خارج از کشور!/ مردی که بدون ابزار شعبده های زیبایی را انجام میدهد!