دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
ویدئو /

(ویدئو) شعبده بازی های دهه شصتی اینبار در خارج از کشور!/ مردی که بدون ابزار شعبده های زیبایی را انجام میدهد!

یکشنبه، 11 شهریور 1403
طوطیا نیوز: در دهه شصت برخی از بزرگان و یا کودکان فامیل با یکسری حرکات و خطاهای دیدی که با دست ایجاد میکردند شعبده بازی میکردند اما این مرد به انجام دادن این شعبده ها مشغول است و بطرز عجیبی در صفحات مجازی وایرال شده است. لطفا نظرتان را راجع به این حرکات بنویسید

به گزارش طوطیا نیوز، تردستی یا چشم‌بندی یا شعبده فنّی ست برای خلق نمودن اثری عجیب به حواسّ انسان‌ها به روش خاص. چه مرموز و چه با روش‌های فیزیکی؛ چه بر ذهن اثر گذارد و چه بر چشم و گوش و حواس. سحر و جادو، که شامل زیرشاخه‌های توهم، جادوی صحنه ای و سحر از نزدیک می‌شود، از جمله هنرهای نمایشی است که در آن با استفاده از ابزارهای طبیعی مخاطبان با ترفندها، جلوه‌ها یا توهماتی از شاهکارهای به ظاهر ناممکن سرگرم می‌شوند. این باید از جادو یا ماورالطبیعه متمایز شود، تأثیراتی که ادعا می‌شود از طریق ماوراءالطبیعه ایجاد شده‌است. این یکی از قدیمی‌ترین هنرهای نمایشی در جهان است.

این مرد بدون ابزار خاصی و با ترفند های بسیار زیبای خود حرکاتی من جمله کندن انگشت ها، کندن یک انگشت، جابجایی حلقه در انگشتان، تعویض کردن جاهای انگشت ها محبوبیتی را برای خود کسب کرده است. حرکاتی که این شعبده باز غالبا درحال انجام دادن است روزگاری برای دهه شصتی هایمان توسط بچه ها و بزرگتر های فامیل اجرا شده و موجب تعجب و حیرتمان میشد.



(ویدئو) استند آپ زیرخاکی و بمب خنده حامد آهنگی؛ میگه ماشالله دور و نزدیک شما فرق نداره😂
(عکس) استایل شیک و کژوال پیمان معادی در جشن فارغ التحصیلی دختر قدبلندش در خارج از کشور
(ویدئو) شعبده بازی های دهه شصتی اینبار در خارج از کشور!/ مردی که بدون ابزار شعبده های زیبایی را انجام میدهد!
گزارش تصویری از دورهمی چهره‌های شناخته شده در رستوران شیک محمدرضا گلزار با نام زیبای "انار" و چیدمان و نورپردازی رویایی/ چه سقف هنری و جذابی!
(تصاویر) 2 چیدمان کاملا متفاوت اتاق پسر تبریزی که نفر اول کنکور ریاضی شد و رتبه 1 کنکور تجربی، دختری از بندرعباس
(ویدئو) روایت روزهای سخت عاشقی علی ضیاء از زبان خودش / ساعت ها جلوی در خونشون مینشستم
(ویدئو و عکس) باستانی ترین آسمان‌خراش مورب جهان و ایران که هنوز هم مردم در آن سکونت دارند/ آسمان خراش 12000 ساله‌ی طبیعی در دل کوه
(ویدئو) خیانت کارترین و خطرناک ترین دریای جهان را بشناسید!