(عکس) متن احساسی و عاشقانه مارال فرجاد در سالروز تولد مادر مرحومش/ اگه هیچ جایی نیستی یه جا همیشه هستی توی قلبم

انتشار 26 خرداد 1403

طوطیانیوز: دلنوشته زیبای مارال فرجاد بازیگر زن معروف برای سالروز تولد مادرش که فوت شده و پست احساسی مارال فرجاد در صفحه اینستاگرامش را مشاهده کنید.

(عکس) متن احساسی و عاشقانه مارال فرجاد در سالروز تولد مادر مرحومش/  اگه هیچ جایی نیستی یه جا همیشه هستی توی قلبم

به گزارش طوطیانیوز، مارال فرجاد در یک خانواده هنرمند متولد شده است. پدر او جلیل فرجاد از بازیگران مطرح کشورمان است و خواهر کوچکترش مونا فرجاد نیز از بازیگران سرشناس تئاتر، سینما و تلویزیون می باشد.مارال فرجاد هنرمند دوست داشتنی و بی حاشیه سینمای ایران می باشد. مادر مارال و مونا فرجاد همچنین همسر جلیل فرجاد، خانم منیژه افشاری بود که متأسفانه در سال 1401 درگذشت. او به تازگی تصویر زیبایی از مادرش منتشر کرده و با متن احساسی تولدش را تبریک گفته است. در قسمت زیر پست احساسی به مناسبت سالروز تولد مادر مارال فرجاد را قرار داده ایم.مارال فرجاد با انتشار این عکس در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت:

خانواده فرجاد

وقتی من و مونا اجراداشتیم… . .

بابا جلیل و مامان منیژه چندین بار می آمدن به تماشای نمایش ….. ولی اینبار ماجرا فرق داشت .مونا هم کارگردانی میکرد،هم بازی باورم نمیشه بابا جلیل کل 25 شب اجرای مونا رو با عشق و انگیزه اومد هرشب دید، منم هر روز برای کمک به مونا می رفتم و پیگیر کارهاش بودم سرم خیلی شلوغ بود…وقتی وارد ماه اذر شدیم ،گفتم اخ مامان منیژه(بیتا جونم) داریم نزدیک میشیم به تولدت ،،،اگه در جهان موازی الان تو زنده بودی …….تو هم هر روز قبل از اجرا می‌آمدی تاتر. ازاونجایی که همیشه خوش صحبت و مهربون ومردم‌دار بودی با مهمون ها می‌گفتی و می خندیدی. منم که قبل از اجرا ها تو سالن انتظارمدام در رفت و امدبودم … به تو نگاه میکردم و در گوشت ، میگفتم: مامان ،هیس یواشتر تو هم با لوندی خاص خودت می‌گفتی:ما خانوادگی صدامون بلنده یا می گفتم :مامان انقدر با همه دوست نشو… میگفتی :من مردم دارم یا میگفتم:انقدر نگو من مامان مارال مونا میگفتی : من نمیگم خودشون من رو می شناسن .می یان میگن اااا شما،مامان مارال و مونا هستید… بعد من میگفتم :مامان😳😉 اینا از کجا می فهمن ،شما مامان ما هستی😂 و از اون طرف خیلی ها هم به من میگفتن : اون خانم که اونجا ست .مامان شما هستن ؟ چقدر ماه و مهربونن.

کلی هر شب حال میکردیم با بودنت و با انرژی که داشتی و با وجود تو من مطمنم کلی دوست های خوب پیدا میکردیم… ولی حیف نیستی…. هیچ جا.. به 9 آذر زیاد فکر کنم…. چون یادم می افتاد که بی مادرشدم…ولی عکست رو گذاشتم و ازت نوشتم،که بگم اگه تو این مدت خیلی مامان مامان نکردم…اشک نریختم ….چون تو دوست نداشتی هیج وقت اینکارا رو… به قول خودت اگه هیچ جایی نیستی یه جا همیشه هستی توی قلبم. تولدت مبارک

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
2 دیدگاه
  ارسال به دوستان:

نظرات و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده
مهدی
3 ماه پیش
با سلام و احترام خدمت ادمین محترم باید خدمتتان عرض کنم این عکس بانوی محترم خواهر مارال است شما عکس مونا فرجاد را گذاشتی و به اشتباه نوشتی مارال با تشکر
بازدیدکننده
خواهرانه
3 ماه پیش
چقدر زیبا نوشتی مارال مهربون و خوش قلب . رحمت کند و جایگاهش بهشتی برین باشد که در نهایت همه به او می پیوندیم. صبر بدهد به شما عزیز دلم صبری از جنس عاشقانه ی خودش که میدانیم تحمل این غم بسیار بسیار سخت است .
پربازدیدترین مطالب