(عکس) تغییر چهره باورنکردنی سروش گودرزی، رامین سریال مسافری از هند، بعد از سالها و در 50 سالگی

انتشار 28 مهر 1403

طوطیا نیوز: تصاویری از سروش گودرزی، بازیگر سریال های مسافری از هند و خط قرمز را در 50 سالگی مشاهده میفرمایید.

(عکس) تغییر چهره باورنکردنی سروش گودرزی، رامین سریال مسافری از هند، بعد از سالها و در 50 سالگی

به گزارش طوطیا نیوز، سروش گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون در 21 دی ماه سال 1353 در شهر خرمشهر به دنیا آمد. پدرش کارخانه‌دار بود و زمانی که سروش 17 سال داشت، درگذشت. گودرزی پس از آن به همراه خانواده به تهران مهاجرت کرده و در آنجا ساکن شدند. او که در رشته مهندسی کامپیوتر سخت افزار تحصیلات خود را ادامه داد، توانست لیسانس خود را از دانشگاه آزاد تهران دریافت کند.

سال 78 بود که سروش گودرزی به طور اتفاقی یکی از رفقای سال‌های دبیرستانش که دستیار کارگردان بود را ملاقات کرد و از طریق او و گذراندن تست بازیگری مورد توجه آقای سامان مقدم قرار گرفت و توانست اولین نقش خود را در فیلم «پارتی» بازی کند. وی برای ایفای نقش در این فیلم مجبور شد در طی یک ماه پانزده کیلوگرم وزن کم کند.

بعد از تجربه موفق در فیلم پارتی، سال 1380 برای بازی در سریال خط قرمز دعوت شد، او در نقش رامین سریال خط قرمز به چندان شهرتی رسید که هنوزم با آن نقش از او یاد می شود. دیگر بازیگران سریال خط قرمز از جمله ایمان اشراقی، علی منصوری، شهرام حقیقت دوست و شهرام عبدلی نیز به شهرت زیادی رسیدند.

سروش مدت کوتاهی بعد از سریال خط قرمز با سریال مسافری از هند سال 81 بازهم در نقش رامین دوباره سر زبانها افتاد و سوپر استار آن موقع سینمای ایران شد.

سروش گودرزی بعد از مسافری از هند در سال 1382 زمانی که در اوج شهرت بود ازدواج کرد، اما برای ادامه زندگی در کمال ناباوری به کشور آمریکا مهاجرت کرد. در آمریکا خبری از شهرت سروش نبود به همین خاطر با همسرش به مشکل خورد و در نهایت سال 1384 در آمریکا از همسرش طلاق گرفت. و در سال 91 مجدد به ایران بازگشت.

آخرین تصاویری که از وی در فضای مجازی منتشر شده است را مشاهده میفرمایید.

.

.

.

.

دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
از سراسر وب
همچنین بخوانید