دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
اخبار اجتماعی /

(عکس) تغییر چهره شوکه کننده «پنجعلی» سریال در چشم باد بعد 20 سال در آلمان

شنبه، 07 مهر 1403
طوطیانیوز: در ادامه تصاویری جالب و دیدنی از تغییر چهره بهت آور شروین نجفیان بازیگر نقش «پنجعلی» در سریال در چشم باد را بعد 20 سال و در 48 سالگی و در آلمان مشاهده می کنید.

به گزارش طوطیانیوز، شروین نجفیان، بازیگر، آهنگساز و خواننده ایرانی در سال 1355 در تهران متولد شد. او برادرزاده رسول نجفیان، خواننده، آهنگساز و بازیگر مشهور ایرانی است. شروین دارای مدرک دیپلم موسیقی هنرستان است و درکنار حرفه اصلی اش در تعدادی از آثار سینمایی و تلویزیونی ظاهر شده است.

شروین نجفیان بازیگری را از کودکی شروع کرده و اولین بار در سال 67 با بازی در فیلم “گل و نار و نی” بر پرده نقره ای سینما دیده شد. او سپس در سال 1368 در فیلم خاطره انگیز “دزد عروسک‌ها” در کنار مهراوه شریفی‌نیا، اکبر عبدی و آزیتا حاجیان به ایفای نقش پرداخت و در ذهن ها ماندگار شد.

وی در سال 80 فیلم “هفت ترانه” بازی کرد و نقش یک نوازنده جوان را دارد. اما یکی از جنجالی ترین فیلم های نجفیان، فیلم توقیف شده “کسی از گربه های ایرانی خبر ندارد”به کارگردانی بهمن قبادی بود، او در سال 88 درکنار حامد بهداد این فیلم بازی کرد و بازهم در نقش یک خواننده و آهنگساز ظاهر شد.در ادامه تصاویری از شروین نجفیان را بینید.



تصاویر فوق دیدنی از دیزاین عروسی و ژست‌ عکاسی عروس و دامادهای دهه 60
(عکس) انگشتر یکی از شهدا در محل ترور سید حسن نصرالله
(ویدیو) جنجال جدید و باورنکردنی سریال گردن زنی/ شاید باورتون نشه ولی تو سریال گوش های مهران غفوریان رو با چسب چسبوندن به سرش😲😲
10 مورد از عجیب ترن آدم های دنیا، که از شنیدنشون شاخ درمیآرید! از حامله بودن یک مرد هندی تا خوردن شیشه!+تصاویر
با این خودرو پرواز کردن را تجربه کنید!+ جزئیات و تصویر
(ویدیو) خاطره باحال حاج آقا از هدیه ای که به مکبر داد و تهش معلوم شد تو هدیه ش دو تا اسکناس صد دلاری بوده و خبر نداشته 😂😂😂 / تا آخر ببینید عالیه