دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
ویدئو /

(ویدئو) 15 تا از باونکردنی ترین مکان های روی زمین!/ از رودخانه خون تا بزرگترین معدن نمک جهان!

شنبه، 06 مرداد 1403
طوطیا نیوز: 15 تا از جالب ترین و زیبا ترین مکان های توریستی جهان که غیر قابل باور هستند که آیا این مکان در کره زمین وجود دارد یا خیر!

به گزارش طوطیا نیوز، کشور هایی در جهان وجود دارند که از نظر توریستی و بازدید مکان های زیادی را دارا هستند. ایران نیز مانند این کشور ها ازین نعمت ها برخوردار است و سالانه توریست های زیادی را زا سراسر کشور های جهان به این کشور جذب میکند. در ادامه با طوطیا نیوز 15 مکانی که از نظر توریستی واقعا خاص و محبوب هستند را مشاهده میکنید.

این مکان ها به ترتیب رودخانه سرخ روسیه، مترو شهر ووهان چین، شهر زاندان هلند، دریاچه سیاه شیشه ای ایسلند، پیست اسکی کانادا، دهاتی در سوئیس، خیابان های پاریس فرانسه، شهر کوچکی در اتریش، بزرگترین معدن نمک جهان در رمانی، ایسلند دره جنوبی، کلیسای ancinet roman رمانی، مجسمه آزادی آمریکا به همراه توپ بسکتبال، قطار یخ شکن آلمان، قطار چین و پارک المپیک آمریکا هستند که جزو جاذبه های گردشگری و زیبای کشور های جهان میباشند.



(عکس) استایل شیک و کژوال پیمان معادی در جشن فارغ التحصیلی دختر قدبلندش در خارج از کشور
(ویدئو) شعبده بازی های دهه شصتی اینبار در خارج از کشور!/ مردی که بدون ابزار شعبده های زیبایی را انجام میدهد!
گزارش تصویری از دورهمی چهره‌های شناخته شده در رستوران شیک محمدرضا گلزار با نام زیبای "انار" و چیدمان و نورپردازی رویایی/ چه سقف هنری و جذابی!
(تصاویر) 2 چیدمان کاملا متفاوت اتاق پسر تبریزی که نفر اول کنکور ریاضی شد و رتبه 1 کنکور تجربی، دختری از بندرعباس
(ویدئو) روایت روزهای سخت عاشقی علی ضیاء از زبان خودش / ساعت ها جلوی در خونشون مینشستم
(ویدئو) صحنه‌های عجیب از کنترل نامحسوس راننده مسن خودرو پژو 405 / از هیچ خلافی دریغ نکرد؛ پشیمانی دیگر فایده ای ندارد
یادی کنیم از زیباترین و معروف‌ترین دیالوگ عاشقانه‌ی سینمای ایران در "جدایی نادر از سیمین" و شباهتش به دیالوگ هدیه تهرانی در فیلم "غریبانه"
(ویدئو و عکس) باستانی ترین آسمان‌خراش مورب جهان و ایران که هنوز هم مردم در آن سکونت دارند/ آسمان خراش 12000 ساله‌ی طبیعی در دل کوه
(ویدئو) خیانت کارترین و خطرناک ترین دریای جهان را بشناسید!
(ویدیو) سمی ترین سکانس فوتبالی حمید لولایی/ حیاط آپارتمان و حضور در لیگ برتر/ فقط اون تیپ جواد رضویان منو کشته با اون خنده معروفش ، خوشتیپ کی بودی تو
(ویدیو) کل کل های باحال و عالی حامد آهنگی و علی اوجی در مافیا و جوکر توی مسخره بازی 😂😂