دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
اخبار اجتماعی /

(ویدئو) افشاگری های جنجالی مجری شبکه3 در برنامه زنده برای عذر بدتر از گناه ایرانخودرو!/ این دنای نصف شده اولیش نیست!

چهارشنبه، 21 شهریور 1403
طوطیا نیوز: ایران‌خودرو در واکنش به تصاویر منتشر شده از حادثه تصادفی که متاسفانه منجربه فوت دو هم‌وطن شده، تاکید کرده، خودرو دارای تصادفات متعدد بوده که از نواحی مختلف به طور غیر اصولی در خارج از شبکه ایران‌خودرو به هم جوش‌کاری و متصل شده است.

به گزارش طوطیا نیوز و به نقل از ایسنا، ایران‌خودرو در واکنش به انتشار اخبار این تصادف اعلام کرد: «بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد، خودروی مذکور تولید سال 1396بوده و دارای دو تصادف سنگین، یک‌بار در سال 1397 و یک‌بار در سال 1399 بوده است.تصادف اول به نحوی بوده که برای بازسازی خودرو، قسمت‌های بدنه‌ای خودرو در ناحیه عقب شامل سرشاسی‌های عقب، سینی کف اتاق و صندوق، گل‌گیرهای داخلی و بیرونی عقب و بسیاری از مجموعه‌های اصلی خودرو نظیر ایربگ‌ها، اکسل عقب، درها، رینگ و تایر، پلوس‌ها و ... تعویض شده است.

خودرو مجددا در سال 1399 دچار تصادف سنگین و واژگونی شده و در بازسازی غیراستاندارد خودروی اوراقی و تصادفی توسط خریدار بعدی، با وجود این‌که به منظور بازسازی صحیح خودرو، نیاز به تعویض کامل اتاق آن بوده، تمامی قسمت‌های بدنه خودرو شامل سقف، ستون‌ها، سینی کف، گل‌گیرها و ... به صورت جداگانه به یک‌دیگر جوش‌کاری و متصل شده که در این تصادف دچار جدایی شده است. لذا بدیهی است، جدا شدن خودرو مرتبط با کیفیت محصول تولیدی اولیه شرکت ایران خودرو نیست.



چالش روزانه‌ی باهوش شو!/ اگر یکی از 4 درصد باهوش جامعه‌ای در 3 ثانیه جواب میدی/ نمای برج از بالا کدومه؟
(تصاویر) 24 ایده‌ی ایرانی‌پسند برای تزیین ظرف میوه در مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه
(ویدئو) باورتان میشود ایران اولین برگزار کننده کنسرت در جهان بوده است؟!/ حقایق زیبا و رمز آلود از آغاز هنری به نام موسیقی!
(ویدئو) شباهت عجیب و خارق العاده صدای موتور خودرو ها به صدای این حیوانات!/ فقط ماشینی که صداش مانند مار بود!😮
آشپزخانه‌ی عروسکی اتاق هانا، دختر بانمک مهران غفوریان/ انگار یه آشپزخونه‌ی واقعیه! ماشالله هانا بانو هم خوب کدبانوگری بلده😍👌
(ویدیو) صحبت های تامل برانگیز شقایق دهقان در برنامه فریدون جیرانی/ دوسال و نیمه جدا شدیم/مهراب همیشه رئیس و مافوق بود و من اطاعت میکردم
(ویدیو) صحبت های جنجالی دکتر مسعود پزشکیان/ میگن به حسابت 60، 70 میلیون تومن می‌ریزیم!
(ویدئو) درد و دل تاثیرگذار سونگ ایل گوک، بازیگر جومونگ در دهه پنجاه سالگی؛ هیچی از زندگی نمیدونم
(ویدئو) کل‌‌کل های احسان علیخانی و ژاله صامتی از عصر جدید تا جوکر / احسان علیخانی بدجوری ضایع شد 😂