دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
اخبار اجتماعی /

(ویدئو) به رخ کشیدن پزشکیان تسلطش به زبان انگلیسی که باعث تشویق خبرنگاران شد

دوشنبه، 26 شهریور 1403
طوطیا نیوز: مسعود پزشکیان در نشستی که شخص مقابل با زبان انگلیسی صحبت میکرد بلافاصله شروع به جواب دادن می کند که مترجم می گوید اجازه بدید ترجمه کنم و پزشکیان با خنده می گوید ترجمه کن که باعث خنده حاضرین می شود.

به گزارش طوطیا نیوز، مسعود پزشکیان متولد هفتم مهر ماه سال 133 در شهرستان مهاباد از توابع آذربایجان غربی است .پزشکیان در دوران دانشجویی عضو انجمن اسلامی دانشجویان بود و با همسرش فاطمه مجیدی که پزشک متخصص زنان بود آشنا شد و هنگام وقوع انقلاب فرهنگی از او خواستگاری کرد. پزشکیان همسرش و یکی از فرزندان خود را در سال 1373 بر اثر سانحه رانندگی از دست داد و پس از آن هرگز ازدواج نکرد و سه فرزندش دیگرش — یک دختر و دو پسر — را به تنهایی بزرگ کرد.

مسعود پزشکیان در نشستی که شخص مقابل با زبان انگلیسی صحبت میکرد بلافاصله شروع به جواب دادن می کند که مترجم می گوید اجازه بدید ترجمه کنم و پزشکیان با خنده می گوید ترجمه کن که باعث خنده حاضرین می شود.



چالش روزانه‌ی باهوش شو!/ اگر یکی از 4 درصد باهوش جامعه‌ای در 3 ثانیه جواب میدی/ نمای برج از بالا کدومه؟
(تصاویر) 24 ایده‌ی ایرانی‌پسند برای تزیین ظرف میوه در مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه
(ویدئو) باورتان میشود ایران اولین برگزار کننده کنسرت در جهان بوده است؟!/ حقایق زیبا و رمز آلود از آغاز هنری به نام موسیقی!
(ویدئو) شباهت عجیب و خارق العاده صدای موتور خودرو ها به صدای این حیوانات!/ فقط ماشینی که صداش مانند مار بود!😮
آشپزخانه‌ی عروسکی اتاق هانا، دختر بانمک مهران غفوریان/ انگار یه آشپزخونه‌ی واقعیه! ماشالله هانا بانو هم خوب کدبانوگری بلده😍👌
(ویدیو) صحبت های تامل برانگیز شقایق دهقان در برنامه فریدون جیرانی/ دوسال و نیمه جدا شدیم/مهراب همیشه رئیس و مافوق بود و من اطاعت میکردم
(ویدیو) صحبت های جنجالی دکتر مسعود پزشکیان/ میگن به حسابت 60، 70 میلیون تومن می‌ریزیم!
(ویدئو) درد و دل تاثیرگذار سونگ ایل گوک، بازیگر جومونگ در دهه پنجاه سالگی؛ هیچی از زندگی نمیدونم
(ویدئو) کل‌‌کل های احسان علیخانی و ژاله صامتی از عصر جدید تا جوکر / احسان علیخانی بدجوری ضایع شد 😂