دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
ویدئو /

(ویدئو) چند ثانیه دلهره آور با یک بیمار شیزوفرنیا!/ واقعا زندگی با این افراد ترسناکه!😢

شنبه، 06 مرداد 1403
طوطیا نیوز: شیزوفرنی نوعی ناهنجاری روحی است که سبب ناتوانی عروقی در مغز خواهد شد. افرادی که به این مشکل دچار می‌شوند ممکن است صداهایی بشنوند و یا تصاویری ببینند که وجود ندارد. این‌ها نشانه‌های معمول در این بیماری است.

به گزارش طوطیا نیوز، شیزوفرنیا نوعی سندرم است که هم شامل علائم متنوع و هم علائم مشابه است. همچنین شامل کج‌خلقی و افکار غیرعادی است. این بیماری برای زنان و مردان در سنین مختلف ظهور پیدا می‌کند. در نوجوانی و یا در زمان دهه‌ی بیست‌سالگی برای مردان و اوایل سی‌سالگی برای زنان رخ خواهد داد؛ اما باهم درباره‌ی نشانه‌های این بیماری بیشتر بدانیم؛ در ادامه با طوطیا نیوز همراه باشید!

توهم(شنیدن یا دیدن چیزهای خیالی و عجیب)، اغفال(باورهایی که شدیداً اشتباه است)، سوءظن شدید(ترس از اینکه دیگران علیه شما دسیسه‌چینی می‌کنند.) همین‌طور شامل بعضی علائم دیگر مانند: عدم لذت از زندگی روزانه و دوری از انجام فعالیت‌های اجتماعی است که ظاهراً بیماری را مانند افسردگی کرده است؛ اما نکته‌ی بعدی این است که روش فکر کردن در افرادی که دچار این بیماری شدند به چه شکل است؟ این افراد دچار افکار غیرمنطقی بوده که یا با سرعت یا به‌تدریج یکی پس از دیگر از ذهن آن‌ها عبور می‌کند.

ازآنجایی‌که این افراد نمی‌توانند به افکارشان نظم بدهند ذهنشان دچار آشفتگی و یا به عبارتی قفل‌شده است. مردم فکر می‌کنند این بیماری با چند شخصیتی یکی است اما درواقع با آن کاملاً متفاوت است. ممکن است فردی که دچار این بیماری می‌گردد رفتارهایش کاملاً همراه با اضطراب باشد یا کاملاً بی‌تفاوت رفتار کند. این افراد قادر به این نخواهند بود که یک زندگی ثابت و معمولی داشته باشند و یا به‌طور مثال مکرر در حال قدم زدن بوده و حتی قادر نیستند بهداشت اولیه‌ی خودشان را رعایت کنند. دچار شدن به این بیماری در بین زنان و مردان به یک اندازه است و اگر افرادی سابقه‌ی خانوادگی داشته باشند بیشتر درخطر ابتلا به این بیماری خواهند بود.



(عکس) استایل شیک و کژوال پیمان معادی در جشن فارغ التحصیلی دختر قدبلندش در خارج از کشور
(ویدئو) شعبده بازی های دهه شصتی اینبار در خارج از کشور!/ مردی که بدون ابزار شعبده های زیبایی را انجام میدهد!
گزارش تصویری از دورهمی چهره‌های شناخته شده در رستوران شیک محمدرضا گلزار با نام زیبای "انار" و چیدمان و نورپردازی رویایی/ چه سقف هنری و جذابی!
(تصاویر) 2 چیدمان کاملا متفاوت اتاق پسر تبریزی که نفر اول کنکور ریاضی شد و رتبه 1 کنکور تجربی، دختری از بندرعباس
(ویدئو) روایت روزهای سخت عاشقی علی ضیاء از زبان خودش / ساعت ها جلوی در خونشون مینشستم
(ویدئو) صحنه‌های عجیب از کنترل نامحسوس راننده مسن خودرو پژو 405 / از هیچ خلافی دریغ نکرد؛ پشیمانی دیگر فایده ای ندارد
یادی کنیم از زیباترین و معروف‌ترین دیالوگ عاشقانه‌ی سینمای ایران در "جدایی نادر از سیمین" و شباهتش به دیالوگ هدیه تهرانی در فیلم "غریبانه"
(ویدئو و عکس) باستانی ترین آسمان‌خراش مورب جهان و ایران که هنوز هم مردم در آن سکونت دارند/ آسمان خراش 12000 ساله‌ی طبیعی در دل کوه
(ویدئو) خیانت کارترین و خطرناک ترین دریای جهان را بشناسید!
(ویدیو) سمی ترین سکانس فوتبالی حمید لولایی/ حیاط آپارتمان و حضور در لیگ برتر/ فقط اون تیپ جواد رضویان منو کشته با اون خنده معروفش ، خوشتیپ کی بودی تو
(ویدیو) کل کل های باحال و عالی حامد آهنگی و علی اوجی در مافیا و جوکر توی مسخره بازی 😂😂