(ویدئو) غوغای صدای جوان خوش چهره برنامه "صداتو"، سالن رو کلا منفجر کرد/ فقط واکنش شرکت کننده ای که با داورا لج کرد و این خواننده خوش آتیه رو حذف کرد

انتشار 26 خرداد 1403

طوطیا نیوز: سکانس دیدنی از جدیدترین قسمت برنامه "صداتو" با اجرای محسن کیایی را مشاهده بفرمایید.

(ویدئو) غوغای صدای جوان خوش چهره برنامه "صداتو"، سالن رو کلا منفجر کرد/ فقط واکنش  شرکت کننده ای که با داورا لج کرد و این خواننده خوش آتیه رو حذف کرد

به گزارش طوطیا نیوز، «صداتو»، یک مسابقه موزیکال-معمایی جذابه. در هر قسمت از این برنامه 6 چهره‌ی جدید داریم که یا واقعا خواننده هستن یا نقش یک خواننده رو بازی می‌کنن.

چالش شرکت‌کننده‌ی برنامه هم اینه که حدس بزنه کی خوش صدا نیست تا حذفش کنه و کی خوش صداست تا برسونتش به فینال!

حداقل یک و حداکثر 5 خواننده‌ی واقعی در هر قسمت حضور دارن. برای حل این معما، 4 چهره‌ی سرشناس که بهشون می‌گیم هلپر یا کمک‌کننده هم بهش کمک می‌کنن.

صداتو به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حامد جوادزاده ساخته شده و برگرفته از ایده‌ی برنامه I can see your voice محصول شبکه‌ی FOXهست.

البته ایده ی اولیه متعلق به برنامه‌ای با همین نام تولید کشور کره‌ی جنوبیه. فضای معمایی و موزیکال برنامه، اتفاقات هیجان‌انگیز و بی‌سابقه‌ای رو چه برای افراد حاضر در مسابقه و چه برای بیننده‌ها، رقم می‌زنه.

در فصل اول برنامه، محسن کیایی با چهره‌ای متفاوت، میزبانی برنامه رو بر عهده داره.

چهره‌های آشنایی مثل شبنم مقدمی، محمد بحرانی، محسن شریفیان و امیرمهدی ژوله هم شرکت‌کننده‌ها رو راهنمایی می‌کنن.

در کنار هیجان مسابقه و حل معما، تنوع موسیقایی ایرانی و شرقی «صداتو»، در هر قسمت کلی سورپرایز داره؛ از آهنگ‌های نوستالژی و خاطره‌انگیز تا ترانه‌های روز و آوازهای محلی و موسیقی اقوام ایرانی…

6 چهره‌ی اجراکننده‌ی هر قسمت، ساعت‌ها آموزش دیدن تا با لیپ سینک دقیق و حرکت‌های طراحی شده حدس زدن رو چه برای هلپرها (کمک‌کننده‌ها) که نگاه تخصصی‌تری دارن، چه برای شرکت‌کننده و بیننده‌ها سخت‌تر کنن.

تعداد خوش صداها هم تو هر قسمت متفاوته، پس اصلا نمی‌شه با دو دو تا چهارتا یه خواننده رو به فینال رسوند. چند تا آیتم کمکی هم داریم که شرکت‌کننده رو راهنمایی کنن و یه قانون مهم: در مورد خوش صداها همه چیز راسته ولی در مورد اونایی که نقش خواننده رو ایفا می‌کنن اطلاعات درست و غلط قاطیه!

و اما قانون اصلی صداتو: توی این مسابقه به هیچ کس و هیچ چیز اعتماد نکنین!

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:

نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب