(ویدئو) لوازم تحریر های نوستالژی دهه شصتی که هرگز فراموش نمیشوند!/ خودکار پاک کن یا پاک نکن؟😂

انتشار 15 مهر 1403

طوطیا نیوز: در دهه های مختلف چیز هایی نوستالژی شده اند که با وجود ظهور وسایل و تکنولوژی های جدید همچنان یاد و خاطره هایی را در ذهن ها باقی گذاشته اند. یکی از اینها لوازم تحریر ها هستند که در آن زمان شاید یک مداد و پاک کن ساده بود اما امروزه تبدیل به نوستالژی خاطره ساز شده است.

(ویدئو) لوازم تحریر های نوستالژی دهه شصتی که هرگز فراموش نمیشوند!/ خودکار پاک کن یا پاک نکن؟😂

به گزارش طوطیا نیوز، لوازم تحریر در ابتدا فقط برای نوشتن و کار های ضروری تحریر و طراحی و... بود؛ اما به مرور زمان چیزی فراتر از رفع نیاز برای نوشتن و تحریر و طراحی شد؛ در اوایل دهه شصت لوازم تحریر و دفتر ها برای کودکانی که به کلاس های ابتدایی میرفتند مقداری متفاوت تر شد؛ عکس های کارتونی بر روی دفتر ها چاپ شد و پاک کن ها از یک شکل ساده و بزرگانه به حالت بچگانه درآورده شدند بخاطر جذب شدن آنها به درس.

از جمله این وسایل میتوان به خودکار پاک کن هایی که هرگز خودکار را پاک نکردند، یا پاک کن های غلطکی که غلطک آن کاربرد خاصی نداشت و یا لیوان هایی کوچکتر از یک استکان که فقط نما داشت اشاره کرد؛ مداد های چند رنگی و خودکار های چند رنگی و... که همگی اینروزها با وجود اینکه لوازم تحریر های بروز تر و زیبا تر و شکیل تر در بازار موجود است هرگز از یاد ها و خاطرات دهه شصتی های عزیز بیرون نمیرود.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب