(ویدئو) وحشتناکترین نابغه تاریخ!/ داستان رعب آور پسر جوانی که در حال سرقت ماه بود!

انتشار 19 مهر 1403

طوطیا نیوز: تاریخ جهان همواره نابغه ها و افرادی را در خود دیده است که یکی از دیگری عجیب تر است. یکی از این داستان های عجیب والتر جوان نابغه ای است که قصد دارد تا ماه را بدزدد.

(ویدئو) وحشتناکترین نابغه تاریخ!/ داستان رعب آور پسر جوانی که در حال سرقت ماه بود!

به گزارش طوطیا نیوز، والتر پسری است که در سال 1952 بدنیا آمد و حتی در دوران کودکی اش دوستان و نزدیکانش اورا بعنوان نابغه میشناختند و تا سن 10 سالگی بخاطر نبوغش بارها تشویق شده بود و جایزه هایی را از مدرسه و مسابقات مختلف دریافت کرده بود. او با کار های خلاف و کنجکاوی های بسیاری که در دوران نوجوانی اش انجام میداد توسط پلیس بارها دستگیر شده بود و از اینجا داستان تاریک این نابغه آغاز شد. با طوطیانیوز همراه باشید

با افزایش آمار دستگیری او پدر و مادرش اورا از خانه بیرون کردند. او جوری ناپدید شد که کسی از او خبری نداشت و به گونه ای که عده ای فکر میکردند که او در خیابان مرده است. پس از مدتی در ژوئن سال 1984 سر و کله او با دستگاه لیزری عجیب و غریب در پشت بام خانه اش پیدا شد؛ به گفته او این دستگاه توانایی این را داشت که ماه را به سمت زمین بکشاند و قصد داشت تا ماه را بدزدد. اما پس از چند ساعت پلیس ها اورا به زور دستگیر کرده و اورا به یکی از امنیتی ترین زندان های آمریکا بردند. از آنروز دیگر خبری از این پسر نابغه نشد. نکته ترسناک داستان این بود که دانشمندان و ستاره شناسان تایید کردند که ماه از مدار خود مقداری نزدیکتر شده است.

دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
همچنین بخوانید