(ویدئو) پاسخ عجیب مصطفی زمانی بازیگر "یوسف پیامبر و عطرآلود" به سوال درباره مغرور بودنش+ماجرای عاشقی آقای زمانی

انتشار 2 تیر 1403

طوطیا نیوز: ویدیویی از صحبت های مصطفی زمانی بازیگر نقش یوزارسیف را ملاحضه بفرمایید.

(ویدئو) پاسخ عجیب مصطفی زمانی بازیگر "یوسف پیامبر و عطرآلود" به سوال درباره مغرور بودنش+ماجرای عاشقی آقای زمانی

به گزارش طوطیا نیوز، مصطفی زمانی ساکن فریدون‌کنار، مازندران، در 30 خرداد سال 1361 در املش، گیلان، زاده شد. پدر وی مازندرانی و مادرش گیلانی است و اصلیتی مازندرانی دارد. او دارای 3 برادر و 1 خواهر است و خودش فرزند سوم خانواده است. او تا هفت سالگی در استان گیلان زندگی کرد و از هفت سالگی به بعد در شهرستان فریدون‌کنار بزرگ شد.
از سال 1385 پا به عرصهٔ تلویزیون و سینما گذاشت و با سریال یوسف پیامبر به مردم معرفی شد. او در میان کاندیداهای زیاد برای نقش یوسف، توسط فرج‌الله سلحشور انتخاب شد. وی هم‌اکنون در تهران زندگی می‌کند و مجرد است.

آقای زمانی در یکی از مصاحبه هایش در مورد عاشق شدنش گفته بود: “دو بار تابحال عاشق شدم! اولین بار فکر کنم 19 یا 20 ساله بودم، دومین بار هم بماند… . من در اوج جوانی عاشق بوده‌‌ام و نمی‌ توان گفت نیاز به عشق نداشته‌‌ام اما رابطه‌‌ای عاشقانه شبیه آنچه برای فرهاد در سریال شهرزاد اتفاق افتاد را نداشته‌‌ام.”هرچند شایعات زیادی مبنی بر ازدواج مصطفی زمانی منتشر شده و در مقاطع مختلف عکس هایی از او در کنار بازیگرانی چون پگاه آهنگرانی و هنگامه حمیدزاده با تیتر ازدواج و همسرش منتشر شد اما هیچ کدام صحت نداشت. این بازیگر هنوز مجرد بوده و ازدواج نکرده است.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:

نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب