(ویدئو) شکایت روس ها از قوائد عجیب غریب زبان روسی!/ اعتراض دانش آموزان با اجرای سرود

انتشار 17 مهر 1403

طوطیا نیوز: یادگیری زبان مادری یا همان زبان خواستگاه یک امری طبیعی است که شما در کودکی از مادر و پدرتان به مرور یاد میگیرید. اما اینکه نوشتار و قوائد زبان را نتوانید بلد باشید قطعا در سراسر جهان امری طبیعی است.

(ویدئو) شکایت روس ها از قوائد عجیب غریب زبان روسی!/ اعتراض دانش آموزان با اجرای سرود

به گزارش طوطیا نیوز، روسی یک زبان طبیعی از خانواده‌ی زبانی هندواروپایی از شاخه اسلاوی شرقی است که روس‌ها در شرق اروپا بدان گفتگو می‌کنند. این زبان در روسیه، بلاروس، قزاقستان و قرقیزستان یک زبان رسمی است و در سراسر قفقاز، آسیای مرکزی و تا حدودی در کشورهای بالتیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. روسی به خانواده زبان‌های هندواروپایی تعلق دارد و یکی از چهار عضو زنده زبان‌های اسلاوی شرقی است. درک متقابل بالایی میان روسی، بلاروسی و اوکراینی وجود دارد. روسی پرگویشورترین زبان مادری در اروپا و از نظر جغرافیایی گسترده‌ترین زبان در اوراسیا است. این زبان همچنین با داشتن بیش از 258 میلیون گویشور کل در سراسر جهان گسترده‌ترین زبان اسلاوی است.

چندی پیش ویدئویی از یک گروه دانش آموز روسی در شبکه های مجازی وایرال شده بود که بیانگر سخت بودن و طاقت فرسا بودن قوائد و گرامر زبان روسی بود. دانش آموزان در طی شعری اعتراض خود را نسبت به برخی حرف ها و کلمات که نوشتار آنها زمین تا آسمان با گفتارشان فرق میکرد این موضوع را بیان کرده و به گفته خودشان با وجود اینکه در مسکو زندگی میکنند و در همانجا زاده شده اند بازهم در نوشتار و گفتارشان مشکل وجود دارد.

دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
همچنین بخوانید