دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
ویدئو /

(ویدئو) تصاویری از حیوانات قبل و بعد از برهنه شدنشان!/ طوطی اگر پر نداشت هیچکس سمتش نمیامد!

یکشنبه، 25 شهریور 1403
طوطیا نیوز: ویدیویی از قبل و بعد حیوانات پس از اینکه مو، پر و یا پشم هایشان توسط انسان کوتاه شده است.

به گزارش طوطیا نیوز، غالب پرندگان و پستانداران پوستشان دارای پوششی از پر، پشم و یا مو برای محافظت از گرما و سرما، پرواز و... بهره مند میشود. اما فارغ از اینها اگر این پوشش نباشد چه میشود؟! بله ظاهر حیوانات بسیار متفاوت تر شده و صد درصد فرقی میان قبل و بعد آن خواهد کرد. در ادامه با طوطیا نیوز همراه باشید.

اسب:

بدون شک اسب ها بدون مو های خود چندان تغییری نمیکنند؛ زیرا این حیوان موهای کمتری نسب به حیوانات دیگری دارد. اما تغییراتش غیر قابل مشاهده هم نیست!

طوطی کاسکو:

یکی از پرندگان زیبا و شیرین زبان همین طوطی کاسکو است. این طوطی ها با پر های زیبای خود ظاهری منحصر به فرد را دارا هستند اما، پس از اینکه تمام پرهای خودرا از دست بدهند اصلا مانند قبل خود نبوده و نخواهند شد.

کانگورو:

کانگورو حیوان بومی استرالیا یکی از کیسه داران شنلاخته شده و نماد این کشور است که پس از اصلاح شدن موهای بدنش به این ظاهر درآمده است.

بابون:

یک پستاندار از خانواده میمون ها است که به نسبت هم نوعانش پر مو تر است. این موجود پس از اینکه موهایش زده شود بسیار متفاوت تر از قبل خود میشود.

جوجه تیغی:

جوجه تیغی ها حیواناتی کوچک و دارای خار هایی در پشتشان هستند، درصورتی که خار ها و موهایشان از بین برود پوستی صورتی از آنها باقی میماند.

پنگوئن:

پنگوئن ها یکی از پرندگان سنگین و ناتوان در پرواز هستند که پر هایی با تراکم بسیار بالا دارند. این پرنده ها غالبا در ناحی قطبی زندگی میکنند و با پرهایشان همواره بدن خودرا گرم نگه میدارند. اما اگر پرهای پنگوئن کوتاه شود چگونه خواهد بود؟! مشخص است بسیار متفاوت تر از قبل خود.



چالش روزانه‌ی باهوش شو!/ اگر یکی از 4 درصد باهوش جامعه‌ای در 3 ثانیه جواب میدی/ نمای برج از بالا کدومه؟
(تصاویر) 24 ایده‌ی ایرانی‌پسند برای تزیین ظرف میوه در مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه
(ویدئو) باورتان میشود ایران اولین برگزار کننده کنسرت در جهان بوده است؟!/ حقایق زیبا و رمز آلود از آغاز هنری به نام موسیقی!
(ویدئو) شباهت عجیب و خارق العاده صدای موتور خودرو ها به صدای این حیوانات!/ فقط ماشینی که صداش مانند مار بود!😮
آشپزخانه‌ی عروسکی اتاق هانا، دختر بانمک مهران غفوریان/ انگار یه آشپزخونه‌ی واقعیه! ماشالله هانا بانو هم خوب کدبانوگری بلده😍👌
(ویدیو) صحبت های تامل برانگیز شقایق دهقان در برنامه فریدون جیرانی/ دوسال و نیمه جدا شدیم/مهراب همیشه رئیس و مافوق بود و من اطاعت میکردم
(ویدیو) صحبت های جنجالی دکتر مسعود پزشکیان/ میگن به حسابت 60، 70 میلیون تومن می‌ریزیم!
(ویدئو) درد و دل تاثیرگذار سونگ ایل گوک، بازیگر جومونگ در دهه پنجاه سالگی؛ هیچی از زندگی نمیدونم
(ویدئو) کل‌‌کل های احسان علیخانی و ژاله صامتی از عصر جدید تا جوکر / احسان علیخانی بدجوری ضایع شد 😂