دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
اخبار اجتماعی /

(ویدیو) بدترین شیطنت حامد آهنگی در مدرسه/ لگد محکم و جواب دندان‌شکن معلم

سه شنبه، 27 شهریور 1403
طوطیا نیوز: حامد آهنگی به خاطر طنز خاص و شوخی‌های خلاقانه‌اش، محبوبیت زیادی در میان مردم ایران کسب کرده است.در ادامه بدترین شیطنت حامد آهنگی در مدرسه را تماشا میفرمایید.

به گزارش طوطیا نیوز، مدتی است که یکی از کمدین های ایرانی، اسمش برسر زبان‌ها افتاده است، و این هنرمند با مجری گری و استنداپ کمدین ‌های بسیار خوبش در میان مردم محبوبیت پیدا کرده است، نام این هنرمند دوست داشتنی حامد آهنگی است که در 17 تیرماه سال 1358 در شهر بندر انزلی متولد شده است.

حامد آهنگی در سال 1372 فعالیت خود را در زمینه هنر آغاز کرده است. در این سال حتما خبر نداشته است که در آینده قرار است محبوبیت بسیار زیادی بین مردم پیدا کند

حامد آهنگی در تئاتر در یک کار مشترک با همسرش ، صفورا آغاسی در سال 1386 در سن 28 سالگی آشنا شد و پس از گذشت مدتی از آشنایی با یکدیگر ازدواج کردند و در سال 1392 صاحب فرزندی به‌ نام آراد شدند.
صفورا آغاسی در رشته کارگردانی تئاتر تحصیل کرده و همچنین بازیگر تئاتر نیز می باشد، گویا اکنون دیگر در این زمینه فعالیتی ندارد.

بخشی از صحبت‌های حامد آهنگی از خاطرات دوران مدرسه‌اش را در این ویدیو تماشا می‌کنید. او تعریف می‌کند که به خاطر یک اتفاق که تقصیرش نبوده است عصبانی شده و تختهٔ کلاس را انداخته است.



(ویدئو) پست غم انگیز اما خوشحال کننده عمو پورنگ در اینستاگرام!/ برای مادر عمو پورنگ دعا کنید!😢
چالش روزانه‌ی باهوش شو!/ اگر یکی از 4 درصد باهوش جامعه‌ای در 3 ثانیه جواب میدی/ نمای برج از بالا کدومه؟
(تصاویر) 24 ایده‌ی ایرانی‌پسند برای تزیین ظرف میوه در مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه
آشپزخانه‌ی عروسکی اتاق هانا، دختر بانمک مهران غفوریان/ انگار یه آشپزخونه‌ی واقعیه! ماشالله هانا بانو هم خوب کدبانوگری بلده😍👌
(ویدیو) صحبت های تامل برانگیز شقایق دهقان در برنامه فریدون جیرانی/ دوسال و نیمه جدا شدیم/مهراب همیشه رئیس و مافوق بود و من اطاعت میکردم
(ویدیو) صحبت های جنجالی دکتر مسعود پزشکیان/ میگن به حسابت 60، 70 میلیون تومن می‌ریزیم!
(ویدئو) درد و دل تاثیرگذار سونگ ایل گوک، بازیگر جومونگ در دهه پنجاه سالگی؛ هیچی از زندگی نمیدونم
(ویدئو) کل‌‌کل های احسان علیخانی و ژاله صامتی از عصر جدید تا جوکر / احسان علیخانی بدجوری ضایع شد 😂