دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
اخبار اجتماعی /

(ویدیو) نگاهی به مبلمان کرم رنگ و مُدرن خانه محمدرضا گلزار در دبی/ ماشالا سلیقه آیسان خانوم حرف نداره

سه شنبه، 20 شهریور 1403
طوطیانیوز: ویدیویی از خانه محمدرضا گلزار در دبی را مشاهده بفرمایید. این ویدئو که به سبک بسیار زیبایی چیده شده است و گربه آقای بازیگر از گربه خود نیز رونمایی کرده است.

به گزارش طوطیا نیوز، محمدرضا گلزار متولد 1 فروردین 1356 است. او در سال 1385 دریافت‌کننده بیشترین دستمزد در بین بازیگران ایرانی بود و از آن زمان یکی از گران‌ترین بازیگران ایران شد. گلزار در چند فیلم پرفروش ایرانی از جمله سلام بمبئی (1394)، آینه بغل (1396)، رحمان 1400 (1397) و ما همه با هم هستیم (1398) حضور داشته‌است. او غیر از فعالیت سینمایی در چند پروژهٔ تلویزیونی از جمله عاشقانه (1395–1396)، ساخت ایران 2 (1397) و گیسو (1399–1400) ایفای نقش کرده‌ است.

اصلیت او آذربایجانی و متولد تهران است. او به عنوان بازیکن والیبال در پست لیبرو در تیم‌های استان تهران، پارس خودرو، شیشه و گاز و دیهیم حضور داشته‌است. وی در لیگ برتر والیبال 1387 به عنوان مربی بدنساز تیم ارتعاشات صنعتی فعالیت می‌کرد. ویدیویی از خانه گلزار در دبی را ملاحضه می کنید.




چالش روزانه‌ی باهوش شو!/ اگر یکی از 4 درصد باهوش جامعه‌ای در 3 ثانیه جواب میدی/ نمای برج از بالا کدومه؟
(تصاویر) 24 ایده‌ی ایرانی‌پسند برای تزیین ظرف میوه در مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه
(ویدئو) باورتان میشود ایران اولین برگزار کننده کنسرت در جهان بوده است؟!/ حقایق زیبا و رمز آلود از آغاز هنری به نام موسیقی!
(ویدئو) شباهت عجیب و خارق العاده صدای موتور خودرو ها به صدای این حیوانات!/ فقط ماشینی که صداش مانند مار بود!😮
آشپزخانه‌ی عروسکی اتاق هانا، دختر بانمک مهران غفوریان/ انگار یه آشپزخونه‌ی واقعیه! ماشالله هانا بانو هم خوب کدبانوگری بلده😍👌
(ویدیو) صحبت های تامل برانگیز شقایق دهقان در برنامه فریدون جیرانی/ دوسال و نیمه جدا شدیم/مهراب همیشه رئیس و مافوق بود و من اطاعت میکردم
(ویدیو) صحبت های جنجالی دکتر مسعود پزشکیان/ میگن به حسابت 60، 70 میلیون تومن می‌ریزیم!
(ویدئو) درد و دل تاثیرگذار سونگ ایل گوک، بازیگر جومونگ در دهه پنجاه سالگی؛ هیچی از زندگی نمیدونم
(ویدئو) کل‌‌کل های احسان علیخانی و ژاله صامتی از عصر جدید تا جوکر / احسان علیخانی بدجوری ضایع شد 😂