دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
عکس /

(تصاویر) 5 رنگ استثنایی برای درب ورودی که به گفته کارشناسان، خانه را شیک و گران قیمت نشان می دهد/ ایرانیها عمرا جرات استفاده از این رنگها رو ندارن که!

سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403
طوطیا نیوز: در ورودی شما در واقع دیدنی ترین قسمت بیرونی خانه شماست که با دیدنش اولین تصوارات درباره فضای داخلی خانه را در ذهن بیننده ایجاد می کند. اگر می‌خواهید خانه خود را شیک و گران‌قیمت نشان دهید، انتخاب رنگ مناسب درب ورودی بسیار مهم است.

به گزارش طوطیا نیوز، رنگ مناسب برای درب ورودی علاوه بر اینکه یک اثر ماندگار ایجاد میکند. همچنین می‌تواند خانه را گران‌تر و شیک‌تر نشان دهد.

برای انتخاب رنگ مناسب برای درب ورودی چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید اینکه آیا ملک آجرکاری شده است یا رنگ آمیزی شده است. آیا رنگ خاصی است یا رنگی درون آجر وجود دارد که بتوانید آن را بیرون بکشید و با درب خود هماهنگ کنید؟

اگرچه رنگ‌های خنثی برای فضای داخلی محبوب هستند، ولی برای فضای بیرونی این رنگ ها بدون ذوق و شوقند و خانه را بیروح نشان میدهند.

اولین رنگ پیشنهادی کارشناسان معماری آبی و بخصوص آبی تیره است

آبی

رنگ‌های آبی اقیانوس به همان اندازه که چشم‌گیر هستند آرام هستند و طیف متنوعی را برای تزئین ارائه می‌دهند

آبی تیره تاریخچه ای غنی و جهانی دارد. همیشه تهیه این رنگ دشوار بوده و در نتیجه باعث خاص‌تر بودنش شده است.

در آبی

آبی

مشکی

شما اگر می خواهید باهوش تر، تمیزتر و جذاب تر از همسایگان خود به نظر برسید. برای ظاهر کلاسیک خوب، مشکی یک انتخاب برنده برای رنگ درب ورودی است. همچنین گفته می شود که درب ورودی مشکی ارزش ملک شما را افزایش می دهد، بنابراین اگر قصد فروش دارید، گزینه بسیار خوبی است.

پتی کلی، متخصص رنگ و دکوراتور داخلی از Inspired Home Interiors می‌گوید: «درب ورودی مشکی عمیق همیشه شیک است». "دکوراسیون با رنگ مشکی می تواند برای خانه های سنتی مناسب باشد.

تصور می شود کسانی که درهای ورودی سیاه دارند، دارای موقعیت های قدرت و اقتدار هستند. همچنین اعتقاد بر این است که این شخص جدی، پیچیده و قوی است.

در سیاه

در ورودی خانه

سبز

دکوراسیون با رنگ سبز با ماندگاری و زیبایی طبیعت عجین شده است و انتخابی جاودانه برای دکوراسیون داخلی است که هرگز از مد نمی افتد. رنگ سبز که نمادی از طبیعت، طراوت و سرزندگی است، زمانی که صحبت از طرح‌های رنگی داخلی و خارجی به میان می‌آید، همیشه بهترین نامیده می شود. حتی در تیره‌ترین روزهای زمستانی، بهار با درب ورودی سبز چندان دور از دسترس نخواهد بود.

استفاده از سبز تیره در نمای بیرونی ما، این احساس اطمینان و استراحت را به ارمغان می آورد. همچنین رنگ فراوانی و غنا است - به نوبه خود می تواند خانه شما را گران به نظر برساند.

در سبز

رنگ سبز

قرمز

یکی از پرشورترین رنگ ها برای استفاده، تزئین با قرمز بویژه قرمز تیره است. پر از انرژی مثبت، تجمل و مجلل بودن را ارائه می دهد.

از نظر تاریخی، رنگ قرمز با ثروت و موقعیت ارتباط دارد. در حالی که استفاده از فرش قرمز به یونان باستان بازمی‌گردد. شاید یک مثال امروزی از این موضوع، روند چشم نواز طراحی داخلی استفاده از رنگ قرمز در پوشش های براق یا لاکی روی کارهای چوبی باشد.

جالب است بدانید ما رنگ قرمز را بر روی دیوارهای اولین غارنشینان می یابیم و رنگدانه قرمز در تدفین نئاندرتال ها به عنوان نماد زندگی استفاده می شد.

قرمز طولانی‌ترین طول موج بصری را در بین هر رنگی دارد، که باعث میشود بیشترین تأثیرگذاری را داشته باشد، و آن را به رنگ‌ مورد علاقه و ماندگار برای درب ورودی تبدیل کند.

این رنگ بصورت استثنایی‌ و باشکوه خانه‌ها را زیبا می‌کند.

در قرمز جگری

در قرمز

قهوه ای

رنگ های قهوه ای به طور شگفت انگیزی همه کاره هستند بهمین دلیل محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند. قهوه ای عسلی، کاراملی و شکلاتی گرما و راحتی را به جلوی خانه های ما می آورند و فضایی گرم و دنج ایجاد می کنند.

درهای ورودی چوبی تیره برای ایجاد حس سرگردانی و ماجراجویی در ما تاثیرگذارند.

در قهوه  ای



5 میلیون سکه رایگان دوشنبه 12 تیر ماه/ سه کارت جادویی بازی تلگرامی همستر
عکس دیده نشده از وقتی خاتمی پیروز شد/ یادی بکنیم از خوشحالی پیروزمندانه سیدمحمد خاتمی بعد از اعلام نتایج شمارش آرا در 2 خرداد 1376
(عکس) عاشقانه پدرانه سردار آزمون برای دختر بانمکش، نوا خانم
(ویدئو) آهنگ بسیار زیبا و دلی فرزاد فرخ / صداش یه آرامش خاصی داره
(تصاویر) حال پذیرایی بزرگ و دلباز خانه ستاره سادات قطبی،مجری صدا وسیما، با مبلمان رنگ نود، قالیچه های دستباف و تابلوهای شیک خطاطی/ دیدین یه دیوار خونه رو کردن کتابخونه، خیلی شیکه واقعا!
(ویدئو) پخت یک غذای ساده و جدید آلمانی با بادمجان / اگه عاشق بادومنجانی حتما این غذارو امتحان کن
(ویدئو) تولد 50 سالگی لاکچری کریم باقری/ با حضور هنرمندان و ورزشکاران/ بی عادل هم که نمیشه/ محسن یگانه/محمد خاکپور
قاب عاشقانه و خانوادگی مصطفی امامی، مجری صدا و سیما، در جشن تولد دختر بامزه اش/ریحانه افشار چه سلیقه ای خرج کرده برای دیزاین تولدش
مصاحبه فوتبالی بهرنگ علوی و شباهت خودش و دوستاش به بازیکنای فوتبال/ چه سنگ مومی هم گذاشت واسه دوستاش بخصوص احسان علیخانی
(تصاویر) وحشتناکترین و دردناکترین رسم قبیله آپاتانی هند برای محافظت از زنان زیبا طایفه در مقابل قبایل دیگر/ واقعا باورنکردنیه! مغزم داره سوت میکشه😱
چیدمان ایرانی پسند خانه پاشا رستمی،حامد سریال "لحظه گرگ و میش"، با مبلمانی به رنگ خاص/ میدونستین از نظر طراحان داخلی این یکی از شیکترین رنگها برای مبلمان منزله ؟
ویدیو دیده نشده از بازی فاطمه گودرزی با نوه شیرینش، دایار/ چه مادربزرگ مهربونی، چه قربون صدقه وروجکشم میره توران خانم سریال "لحظه گرگ و میش"
(عکس) خانه منحصربفرد هدیه تهرانی با پنجره های چوبی، آجرهای 3سانتی؛ قالیچه خوشرنگ و گلدونهای سفالی/ وقتی خونش هم مثل خودش خاص و درجه یکه👌
(تصاویر) 12 تا از عجیب ترین حیوانات جهان که به سختی پیدا می شوند/ اونقدر کمیابند که شاید فقط بشه اینجا عکسهاشونو دید و لاغیر
5 میلیون سکه رایگان امروز یکشنبه 10 تیر ماه/ سه کارت جادویی بازی تلگرامی همستر
پارافریز تخصصی متن
ویرایش تخصصی نیتیو
ترجمه تخصصی مقاله
دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی
دارالترجمه رسمی آنلاین
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
مراحل تالیف و چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
سابمیت مقاله چیست؟
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان