(تصاویر) احمد نجفی 76 ساله در کنار همسر خارجی و فرزندان موطلایی و اروپایی‌اش/ جالبه که هر 3 فرزند مجری محبوب صندلی داغ کپی مادرشونن

انتشار 29 مهر 1403

طوطیا نیوز: به تصاویری که از خانواده‌ی 5 نفره‌ی احمد نجفی، بازیگر سریال جدید 8 پا، منتشر شده است توجه بفرمایید.

(تصاویر) احمد نجفی 76 ساله در کنار همسر خارجی و فرزندان موطلایی و اروپایی‌اش/ جالبه که هر 3 فرزند مجری محبوب صندلی داغ کپی مادرشونن

به گزارش طوطیا نیوز، احمد نجفی با نام کامل سید احمد نجفی شوشتری متولد دومین روز فروردین ماه سال 1327 در خرمشهر بازیگر سینما و مجری برنامه تلویزیون است. نجفی در سال 1352 پس از اخذ دیپلم راهی آمریکا شد و تحصیلات خود در رشته طراحی صحنه تحصیلات دانشگاهی را به پایان رساند.

همسر احمد نجفی بانوی دورگه اوکراینی، روسی است به نام دریا که اطلاعات چندانی از او در غالب بیوگرافی منتشر نشده است؛ در این حد میدانیم که به سه زبان روسی و انگلیسی و فارسی صحبت می کند و سر فیلمبرداری با آقای نجفی آشنا شده است.

نجفی درباره ماجرای ازدواجش می گوید: سر قسمتهایی از فیلم کارآگاه علوی که در اکراین می گرفتیم عاشق شدم، این عاشق شدن از جنس هل شدن هم نبود، خانمم مترجم بود و اتفاقا از سختگیری من سر کار بشدت هم عصبانی شده بود و حتی گریه اش گرفته بود، من سر کار، آدم بدعنقی هستم! تعارف با هیچ کس ندارم و داد و بیداد می کنم، به هر حال ما نهایتاً ازدواج کردیم.

احمد نجفی و همسر خارجی اش 3 فرزند دارد؛ یک دختر بنام مریم نجفی و دو پسر بنام شایان نجفی و دانیال نجفی که تصویرشان را مشاهده می کنید و با توجه به تصویر در همان نگاه اول میتوجه میشوید که آنها همگی چهره، قد و قامتی شبیه به مردمان اکراین و روس دارند.

خانواده احمد نجفی

.

.

دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب