دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
اخبار اجتماعی /

(تصاویر) مانتوهای رنگی و ساده میخواهی؟ از الهه حصاری یاد بگیر/ یلدا خانوم سریال هشت دقیقه خوب بلده رنگ هارو باهم ست کنه

چهارشنبه، 27 تیر 1403
طوطیا نیوز:الهه حصاری بازیگر جوان ایرانی که بدون شک او را سریال های هشت و نیم دقیقه و زخم کاری به یاد دارید. استایل های او را در ادامه ببینید.

به گزارش طوطیا نیوز،الهه حصاری بازیگر جوان سینما که در سریال های تلویزیونی و نمایش خانگی هم حضور پررنگی داشته است. الهه حصاری را بیشتر با سریال هشت و نیم دقیقه و بعد زخم کاری در ذهن داریم. الهه حصاری همیشه ظاهری آراسته دارد و سعی می‌کند که در موقعیت‌ های مختلف به‌ خوبی ظاهر شود. در ادامه استایل و لباس‌ های او را ببینید.

استفاده از لباس‌های متناسب با اندام

الهه حصاری اندام ظریفی دارد و حتی می‌توان گفت که کمی هم لاغر است. او این موضوع را به‌خوبی می‌داند و در انتخاب لباس به‌سراغ مواردی می‌رود که باعث می‌شوند تعادل به استایلش وارد شود. حصاری از یقه‌های بزرگ، لباس‌های چین‌دار و مانتوهای دامن‌دار استقبال می‌کند. چنین تصمیماتی باعث می‌شود که کمی درشت‌تر جلوه و استایلی متعادل پیدا کند. البته برای بخش شلوار هم می‌تواند این موضوع را بیشتر جدی بگیرد.

او در بسیاری از موقعیت‌ها با شلوارهای چسبان و لگ ظاهر می‌شود. شاید بهتر باشد که به‌سراغ شلوارهای واید و بگ برود. باتوجه به اینکه پاهای ظریف و لاغری دارد، چنین انتخاب‌هایی برایش مناسب‌تر هستند. مدل‌های گشاد هم در استایل‌های رسمی و هم اسپرت کاربرد دارند.

ترکیب رنگ‌های متنوع و زیبا

سلیقه حصاری در ترکیب رنگ‌ برای بخش‌های مختلف استایل مناسب است. او از طیف رنگ‌های زیبایی برای تیپ خود استفاده می‌کند. نکته جالب‌توجه دیگر درباره انتخاب رنگ‌ها هم تنوع آنهاست. وجود تنوع رنگی در استایل ایده خوبی است.

او از افرادی نیست که به رنگ خاصی دلبستگی دارند. با مرور تیپ‌ها و استایل‌های مختلفش به این نتیجه می‌رسیم که هم ست‌کردن رنگ‌ها را خوب بلد است و هم به تنوع در این زمینه علاقه دارد. رنگ پوست او هم با طیف‌های رنگی متنوعی در هماهنگی است. بنابراین، دستش هم در انتخاب کاملا باز به‌نظر می‌رسد.

بلاتکلیفی در انتخاب سبک استایل

بررسی استایل و لباس‌های الهه حصاری نشان می‌دهد که آراسته است و به مرتب‌بودن استایل خود اهمیت زیادی می‌دهد اما در بیشتر مواقع، نوعی بلاتکلیفی هم در استایلش وجود دارد. برای مثال، بخشی از استایل او از عناصری تشکیل می‌شود که معمولا در استایل‌های رسمی کاربرد دارند و بخشی دیگر به‌سمت اسپرت‌بودن متمایل می‌شود.

این رویه اگر توأم با هارمونی و هماهنگی از نظر جنس و رنگ همراه باشد، ایرادی ندارد و می‌تواند حتی به امضای شخصی فرد بدل شود. با این حال، چنین امتیازی در استایل حصاری وجود ندارد.



(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
(ویدیو) شام غریبان نیوشا ضیغمی و دختر موبلندش در شب عاشورا کنار خیمه ها/ ماشالله دخترش چه خانومی شده!
(عکس) عزاداری الناز شاکردوست در عاشورا/ پست عاشورایی الناز شاکردوست
(تصاویر) چیدمان شیک و ایرانی پسند سفره حضرت ابوالفضل در منزل باسلیقه علی دایی، با جاشمعی‌ها و مبلمان طلایی و دیزاین زیبای گل در وسط سفره
(عکس) کد مورس همستر 28 تیر+ آموزش دریافت یک میلیون سکه رایگان در برنامه فقط تا ساعت 22 امشب
جدیدترین عکس محمدرضا گلزار در فضای مجازی در روز عاشورا
شاعرانه ترین سکانس عاشقانه سینمای ایران/ عاشقانه بی تکرار پارسا پیروزفر و نیکی کریمی/ عاشقانه ای که رودست نداره
پارافریز تخصصی متن
ویرایش تخصصی نیتیو
ترجمه تخصصی مقاله
دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی
دارالترجمه رسمی آنلاین
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
مراحل تالیف و چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
سابمیت مقاله چیست؟
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
مراحل اکسپت مقاله
مراحل چاپ کتاب
نحوه تبدیل پایان نامه به کتاب
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
مراحل سابمیت مقاله
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی