(تصاویر) چیدمان ایرانی‌پسند و خیره‌کننده‌ی خانه‌ی هلیا امامی، بازیگر سریال "لالایی"، با مبلمانی که از نظر طراحیان داخلی لوکس‌ترین رنگ را دارند

انتشار 10 مهر 1403

طوطیا نیوز: یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد خانه‌ی هلیا امامی، ست کردن مبلمان به کاغذ دیواری تک دیوار خانه است. دکوراسیون این خانه مثل خود خانم امامی شیک، متین و خوش‌انرژی است.

(تصاویر) چیدمان ایرانی‌پسند و خیره‌کننده‌ی خانه‌ی هلیا امامی، بازیگر سریال "لالایی"، با مبلمانی که از نظر طراحیان داخلی لوکس‌ترین رنگ را دارند

به گزارش طوطیا نیوز، هلیا امامی هنرمند متین کشورمان 21 مرداد ماه سال1364 در تهران متولد شد. هلیا امامی در یک خانواده کم جمعیت بزرگ شده است. پدر این بانوی هنرمند فوت شده و تنها یک برادر به نام پوریا دارد. هلیا امامی ازدواج نکرده و مجرد می باشد و عکس هایی که از ایشان به همراه یک آقا در فضای مجازی منتشر شده متعلق به برادرشان، پوریا است.

هلیا امامی با سریال لژیونر وارد قاب تلویزیون شد و با سریال از یادها رفته در نقشی متفاوت به شهرت رسید.

وی در صفحه ی اینستاگرامی خود گاه گاهی فعالیت می کند و تصاویر و ویدیو هایی را منتشر میکند، تصاویری که می بینید توسط خود خانم امامی در صفحه ی شخصی‌اش به اشتراک گذاشته شده است.

وی به تازگی در سریال لالایی که از پلتفرم فیلیمو در حال پخش است در کنار داریوش فرضیایی، امیرمحمد متقیان، گوهر خیراندیش، نعیمه نظام دوست، کمند امیرسلیمانی، سعید امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، امیر کربلایی زاده، حامد وکیلی، امیر سهیلی، مرضیه صدرایی، ابراهیم شفیعی و نیما قربان زاده نقش آفرینی کرده است.

.

.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب