(تصاویر) سوپرایز تولد جورجینا، همسر رونالدو، برای پسرخوانده اش، جونیور با یک کیک ساده و چندتا شمع در بین دوستان و خانواده/ دیدین چی کادو داد بهش؟

انتشار 30 خرداد 1403

طوطیا نیوز: جورجینا، همسر فعلی رونالدو، در صفحه شخصی خود تصاویری از جشن تولد پسر بزرگش منتشر کرده است. کیک کوچک و ساده ی این مراسم مورد توجه کاربران قرار گرفت.

(تصاویر) سوپرایز تولد جورجینا، همسر رونالدو،  برای پسرخوانده اش، جونیور با یک کیک ساده و چندتا شمع در بین دوستان و خانواده/ دیدین چی کادو داد بهش؟

به گزارش طوطیا نیوز،کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو یک ستاره فوتبال اهل پرتغال است. رونالدو متولد 5 فوریه 1985 استو او در فونچال، مادیرا، پرتغال، جزیره کوچکی در سواحل غربی این کشور به دنیا آمد. نام رونالدو از رونالد ریگان، یکی از بازیگران مورد علاقه پدرش برگرفته شده است. رونالدو ازطریق پدرش که مدیر تجهیزات یک باشگاه پسرانه بود با فوتبال آشنا شد. دوران کودکی این ستاره فوتبال پرتغالی به سختی گذشت. رونالدو در یک محله عمدتا طبقه کارگر در خانه ای کوچک با سقف حلبی که مشرف به اقیانوس بود بزرگ شد.

کریستیانو رونالدو وقتی 8 ساله بود در سال 1993 فوتبال را با تیم محلی آندورینها که پدرش مسئول تدارک تیم بود شروع کرد، 2 سال بعد به باشگاه ناسیونال مادیرا رفت و قهرمان لیگ نوجوانان شد. رونالدو در سال 1997 با عقد قرارداد پنج ساله به آکادمی باشگاه اسپورتینگ لیسبون پیوست.

کریستیانو رونالدو برای اولین بار مزه پدر شدن را در سال 2010 چشید. او نام فرزندش را کریستیانو رونالدو جونیور گذاشت و البته نخواست نام مادر پسرش فاش شود.

بعدتر وی با یک مدل اسپانیایی به نام جورجیانا رودریگز ازدواج کرد. این زوج در نوامبر 2016 برای نخستین بار به صورت عمومی با هم دیده شدند.

.

.

.

رونالدو با انتشار عکس جونیور نوشت ،نمیتونم باور کنم 14 ساله شدی، زمان میگذره. تبریک می گویم، شریک زندگی من! بابا خیلی دوستت داره

.

همچنین جورجینا با انتشار یک عکس قدیمی در کنار جونیور نوشت ؛ تولد پسر بزرگم مبارک. خیلی زیاد دوستت دارم.

.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
3 دیدگاه
  ارسال به دوستان:

نظرات و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده
عاقل
3 ماه پیش
خانواده های ایرانی یاد بگیرن تولدو کادو پسر رونالدو استوره جهانو ببینید بعد ایرانیها به نون شبشون محتاجن با قرض کادو تولد بچه شون ایفون۱۰۰ خوردی میدن.. کاش از ادمهای جهان اول فرهنگ،هوش،تجارت،شجاعت، اتح اد.. یاد بگیریم
پربازدیدترین مطالب